بهتاش فریبا: آقاسی از نظر فوتبالی تصمیم اشتباهی گرفت | آوای استقلال
2
قاسمی‌نژاد مثل بختیار نتوانست در استقلال موفق باشد

بهتاش فریبا: آقاسی از نظر فوتبالی تصمیم اشتباهی گرفت

  • کد خبر : 20908
  • ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۸
بهتاش فریبا: آقاسی از نظر فوتبالی تصمیم اشتباهی گرفت
هفت هشت بازیکن استقلال در فصل جاری از این تیم جدا شدند.

،

بازیکنانی نظیر امین قاسمی‌نژاد که با سر و صدای زیادی به استقلال آمد، عارف آقاسی که جزو معدود بازیکنان ملی‌پوش استقلال به حساب می‌آمد و یا رشید مظاهری که در هنگام خرید لقب شاه ماهی استقلال را به خود اختصاص داد، اما استقلال با همه این بازیکنان خداحافظی کرد و حتی فرهاد در مصاحبه خود اعلام کرد که هر بازیکنی بخواهد می‌تواند از استقلال برود و جلوی هیچ بازیکنی را نمی‌گیرند! در قبال این ریزش اما استقلال تنها دو بازیکن خرید؛ یکی از فولاد و دیگری از ازبکستان.
استقلال با این میزان تغییر و تحول قرار است در نیم‌فصل دوم خودش را برای قهرمانی آماده کند. در خصوص این تغییر و تحولات به سراغ بهتاش فریبا رفتیم؛ فردی که با عنوان‌های مختلف زمانی روی نیمکت استقلال نشسته و کاملاً می‌داند در دل تیم‌های بزرگی مثل استقلال چه می‌گذرد. فریبا در ابتدا در خصوص هشت بازیکن جدا شده استقلال این‌طور اظهارنظر می‌کند: «باید دید از میان این بازیکنانی که از استقلال رفته‌اند چند بازیکن برای این تیم مؤثر بوده‌اند؟ به نظر من دو بازیکن مثل عارف آقاسی و آرش رضاوند بازیکنانی هستند که می‌توانی در خصوص جداییشان صحبت کنی. دلیلش هم این است که آنها برای استقلال بازی می‌کردند و تأثیر‌گذار بودند وگرنه سایر بازیکنان که چندان بازی نکردند. آقاسی هم که خودش به‌دلیل مسائل روحی و روانی و دوری از خانواده‌اش خواست که به فولاد برود.»
خیلی‌ها بر این عقیده بودند که مشکل خانوادگی بهانه‌ای از جانب آقاسی بوده است! سرپرست سابق استقلال در این خصوص می‌گوید: «این بحث‌هایی است که در فضای مجازی مطرح می‌شود و من اصلاً قبول ندارم البته این را بگویم آقاسی از نظر فوتبالی اشتباه کرد. چون استقلال تیم بزرگی است و مطمئناً این بازیکن ضرر می‌بیند.»
مظاهری با سر و صدای زیادی به استقلال آمد اما هیچ کس فکرش را نمی‌کرد که این بازیکن در استقلال نیمکت‌نشین شود! فریبا درباره مظاهری این‌طور می‌گوید: «من نمی‌توانم در این خصوص اظهار نظر کنم چون نزدیک تیم نیستم و نمی‌دانم چه گذشته که این بازیکن نیمکت‌نشین شد و بعد هم از استقلال رفت ولی تمام این مباحث از بزرگی رشید چیزی کم نمی‌کند.»
قاسمی‌نژاد بارها با استقلال مذاکره کرد حتی استقلالی‌ها برای جذب این بازیکن جلسات شبانه گذاشتند اما بازیکنی که با این همه سر و صدا آمد تنها با یک گل زده و نیم‌فصل ناکامی از استقلال رفت. نظر شما در خصوص این بازیکن چیست؟ مربی سابق استقلال در این باره می‌گوید: «بعضی از بازیکنان نمی‌توانند در تیم‌های بزرگ موفق شوند مگر بختیار رحمانی نبود که زمان ما به استقلال آمد خیلی هم به او کمک کردیم تا موفق شود اما نشد. در تمام تیم‌های بزرگ دنیا و حتی برای بازیکنی نظیر مسی هم این اتفاق می‌افتد. قاسمی‌نژاد هم یکی از همان بازیکنانی است که نتوانست در تیمی مثل استقلال موفق شود.»

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=20908

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.