همدانی: اتفاقات اخیر استقلال بی سابقه بود | آوای استقلال
4
اختصاصی آوای استقلال

همدانی: اتفاقات اخیر استقلال بی سابقه بود

  • کد خبر : 30223
  • ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۹
همدانی: اتفاقات اخیر استقلال بی سابقه بود
پیشکسوت استقلال معتقد است اتفاقات این روزهای استقلال در تاریخ این باشگاه بی نظیر است.

به گزارش آوای استقلال، ستار همدانی در گفتگو با خبرنگار آوای استقلال اظهار داشت: استقلال در حالی که بهترین شرایط را در لیگ برتر دارد با حواشی زیادی در هفته‌های اخیر روبرو بوده است که این اصلا زیبنده تیم بزرگی چون استقلال نیست.
وی افزود: اینکه افرادی بر مسند کار قرار می‌گیرند که نمی‌توانند مشکلات را حل کنند به ساختار غلط ورزش ایران بر می‌گردد. مگر می‌شود هر کس مدیر این تیم شود نتواند بر مشکلات غلبه کند.
پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: اتفاقاتی که در هفته‌ای اخیر برای استقلال رخ داد و باعث شد تا این تیم در یک قدمی حذف از لیگ قهرمانان آسیا قرار بگیرد، در فوتبال و تاریخ این باشگاه بی سابقه بود.
همدانی تصریج کرد: مربیان و بازیکنان استقلال به دور از مسائل حاشیه‌ای بهترین نتایج را گرفته‌اند و به طور حتم این اقدامات آنها فراموش نشدنی خواهد بود.
وی تاکید کرد: استقلال برای بردن هوادار انگیزه‌های فراوانی دارد و این توانایی در نزد این تیم وجود دارد تا سه امتیاز مهم و حیاتی را به نام خود سند بزند.
پیشکسوت استقلال گفت: استقلال در صورتی که با پیروزی سه امتیاز بازی را ترک کند با انگیزه فراوانی به پیشواز دربی بزرگ پایتخت خواهد رفت.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=30223

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.