اولیایی: خطیر و نکونام مقصر نیستند | آوای استقلال
2
تلاش کردیم آشتی کنند اما نشد؛

اولیایی: خطیر و نکونام مقصر نیستند

  • کد خبر : 36914
  • ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۹
اولیایی: خطیر و نکونام مقصر نیستند
پیشکسوت استقلال معتقد است اختلاف بین نکونام و خطیر باید حل شود.

به گزارش آوای استقلال، کاظم اولیایی در گفت‌وگو با خبرنگار آوای استقلال با اشاره به اختلافات مدیرعامل و سرمربی استقلال اظهار داشت: به هر حال ما نسبت به این موضوع بی تفاوت نبودیم و به طرق مختلف تلاش کردیم تا اختلافات را حل کنیم.

وی افزود: به نظر من این اختلافات برطرف شود، نباید رفتارها و حاشیه‌هایی که صورت می‌گیرد باعث شود تا تیم وارد چالش شده و رقیبان استفاده کنند.
مدیرعامل اسبق استقلال خاطرنشان کرد: از هر دو طرف درخواست می‌کنیم برای موفقیت استقلال این اختلافات را تمام کنند و در جهت پیشبرد اهداف استقلال کمک کنند.
وی تصریح کرد: نه تنها من بلکه دوستان دیگر پیغام فرستادند، آدم‌های مختلف را واسطه کردیم اما اختلافات میان طرفین ادامه پیدا کرد.
اولیایی تاکید کرد: اینکه اختلاف مطرح می‌شود بدان معنا است که نمی‌توان گفت حق را به یکی داد و دیگری را مقصر کرد، باید طرفین روبروی هم بنشینند و به صورت مستقیم و بدون واسطه تمام حرف‌هایشان را بزنند تا کدورت‌ها از بین برود. شاید دو طرف مقصر نیستند و من نیز مدیرعامل و سرمربی را مقصر نمی‌دانم بلکه اطرافیان و کسانی که منافع دارند به دنبال ایجاد اختلافات بیشتر هستند.
مدیر عامل اسبق استقلال در  پایان گفت: استقلال نتایج خوبی در بیگ برتر گرفته  و نباید این ناشیه‌ها مانع از آن شود تا تیم دچار افت شود.
هواداران که سرمایه های واقعی تیم هستند دوست دارند موفقیت و سربلندی تیم‌شان را ببینند و حق طبیعی آنهاست که از قهرمانی استقلال شاد شوند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=36914

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.