هیئت مدیره پولساز و دیگر هیچ! | آوای استقلال
3
آقای قربان‌زاده ریشه رفاقت و لابی را بخشکان!

هیئت مدیره پولساز و دیگر هیچ!

  • کد خبر : 30173
  • ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴
هیئت مدیره پولساز و دیگر هیچ!
به سلامتی، مبارک و میمنت علی فتح اله زاده از باشگاه استقلال رفتنی شد و سرانجام پرونده این مرد هزینه ها و شعارهای پوپولیستی هم، برای همیشه بسته شد.

به گزارش آوای استقلال، شاید اگر بعد از استعفای مرتبه اول و یا پیش از افشاگری های قربان‌زاده رئیس سازمان خصوصی سازی، فتح الله زاده از مدیریت استقلال کنار گذاشته می شد، او بعد از چند روز باز سر از غار بیرون
می آورد و در کانال های تلگرامیِ مشاور پرسپولیسی اش شروع می کرد به حاشیه سازی و دادن وعده و وعید که من چنین می‌کنم و چنان.
اما با رسوایی پیش آمده او حالا مهره سوخته ای بیش نیست و دیگر خواب حضور در استقلال را هم نمی تواند ببیند. حتی اگر از بی در و پیکری فوتبال مسئولی بخواهد روزی او را بازگرداند، هواداران قاطعانه مانع از این کار خواهند شد چرا که او پیش از حضور با وعده های رنگین و درِ باغ سبز نشان دادن، قول حل مشکلات و پرداخت طلب استراماچونی را داده بود اما در دوره ی هفت ماهه ی حضورش، هم هر چه پول در حساب باشگاه بود را خرج کرد، هم طلب استرا را نداد و تیم بعد از کسب آن قهرمانی به یاد ماندنی از حضور در آسیا بازماند تا به زیبایی تلخیِ حضور مدیران ناکار آمد به همگان عیان شود.
حالا توقعی که از رئیس سازمان خصوصی سازی می رود این است که با دقت و وسواس افرادی را برای هیئت مدیره و مدیرعامل به وزارت ورزش پیشنهاد بدهد که هر کدام بر اساس توانمندی، دانش و تخصص شان انتخاب شده باشند.
قربان‌زاده که مقابل افراد پوپولیست، شومن و دروغگو مقتدرانه ایستاد باید گام بعدی را محکم تر بردارد تا از اعتبار کسب کرده اش به خوبی دفاع کند در غیر این صورت این شائبه ایجاد می شود که اقتدار و افشاگری او به خاطر این بود که رفقا و افراد سفارش شده نزدیک به خودش را وارد استقلال کند.
قربان‌زاده اگر می خواهد اقدام خوب خودش را خراب نکند باید با وسواس و دقت مضاعف افرادی که بتوانند به بهبود سریع شرایط این باشگاه بزرگ و مردمی کمک کنند، افراد اقتصادی، خوشفکر، سالم و پولساز را وارد باشگاه کند.
رئیس سازمان خصوصی سازی باید ریشه ی انتخاب های رفاقتی، سیاسی و منفعت طلبانه را بخشکاند و شایستگی، تخصص و سلامت افراد را ملاک انتخابشان قرار دهد.
آقای قربان‌زاده مبادا اعتماد مردم را خراب کنید.
مبادا کاری کنید بگویند تخم آدم های خوب، مومن و متعهد را ملخ خورده.
مبادا مردم را بد گمان تر از این که هستند، کنید!
لطفا ثابت کنید دعوای شما با فتح الله زاده دعوای حق علیه باطل بوده، دعوای عدالت و شرافت برابر تخلف و دروغ، نگذارید بگویند فتح الله زاده را بیرون کرد که خودش و رفقایش به اختیار و منفعت برسند!

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=30173

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.