راه را اشتباه نروید آقای مدیر | آوای استقلال
4
تلاش فتح الله زاده برای بقا

راه را اشتباه نروید آقای مدیر

  • کد خبر : 30137
  • ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱:۱۷
راه را اشتباه نروید آقای مدیر
از وقتی قربانزاده رئیس بخش خصوصی سازی فتح الله زاده را به چالش کشید و تحت فشار قرار داد و از او شفافیت مالی و بازگرداندن چک ها را خواست، مدیرعامل مستعفی استقلال به تکاپو افتاده تا قدری فشار را از روی خودش بردارد.

به گزارش آوای استقلال، اما آقای مدیرعامل اینبار هم راه اشتباه را انتخاب کرده است. او به جای اینکه اشتباهات خودش را جبران کند، به جای اینکه تلاش کند در فرصت باقی مانده منابع مالی تامین کند، به جای آنکه ضرر و زیان وارد شده را به حداقل برساند، شروع کرده است به تخریب آجورلو!
مصاحبه های سفارشی از قول مشاورین و معاونینش در خبرگزاری هایی که سردبیران آن یا نزدیکی قوم و خویشی با فتح الله زاده دارند یا قبلا از پرسنل او بوده اند، در دفاع از مدیرعاملی که اشتباهات محرز و غیر قابل انکاری مرتکب شده است، انجام می‌شود!
تخریب آجورلو و پرداختن تکراری به اشتباهات دوره ی مدیریت او و وارد مذاکره شدن با چند بازیکن برای اعتراف منفعت طلبانه در خصوص نقد شدن چک هایشان!
این رفتار نشان می دهد فتح الله زاده هم خودش می داند اشتباه کرده و نمی‌تواند اسناد محکمه پسند قانونی ارائه دهد، می داند نمی تواند از خودش دفاع کند…
حمله به آجورلو و اشتباهات او، حتی اثبات تخلفات آجورلو و مجموعه اش، چیزی از بار گناهان فتح الله زاده کم نمی کند. اینکه آجورلو مثلا برای مذاکره با ساپینتو به جای خودش، برادر زاده اش را عازم سفر کرده حتی اگر تخلف هم باشد باز موضوع نقد کردن لاشه چک ها توسط فتح الله زاده را توجیه نمی کند.
اینکه چه مبلغی در زمان آجورلو هزینه
شده، غیب شده، خورده و برده شده حتی اگر اثبات شود چیزی از قصور فتح الله زاده کم نمی شود و هواداران فراموش نخواهند کرد مدیری را که یک ریال درآمدزایی نداشته و یک ماه مانده به پایان مهلت فیفا، یادش افتاده باید کاری کند و آن کار هم دست کردن در جیب هوادار و البته گردن کج کردن مقابل دولت و درخواست کمک کردن، بود!
آقای فتح الله زاده به جای تخریب مدیریت قبلی که او هم قطعا احضار خواهد شد و باید پاسخگو باشد، سعی کنید از خودتان مدرک قانونی ارائه دهید که ثابت کند تخلف و کم کاری نکرده اید!

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=30137

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.