حتی بدون کاپیتان هم می‌بریم | آوای استقلال
0
حسینی اسم رمز تخریب خالدآبادی نشود

حتی بدون کاپیتان هم می‌بریم

  • کد خبر : 38574
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۸
حتی بدون کاپیتان هم می‌بریم
همانطور که تصور می‌شد کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حسین حسینی را محروم کرد و با فعال کردن مکانیزم محرومیت تعلیقی او موجب شد کاپیتان اول استقلال جدال فوق العاده حساس هفته آینده مقابل تراکتور را از دست بدهد.

به گزارش آوای استقلال، در اینکه چنین اتفاقی چقدر با قوانین فیفا منطبق بوده یا نه باید سر فرصت صحبت شود اما نکته مهم اینجاست که حالا این مسئله نباید به صورت ناخواسته به عاملی برای تخریب دروازه‌بان دوم استقلال تبدیل شود. بدون هیچ شک و تردیدی محمدرضا خالدآبادی آنقدر شایستگی داشته که در تیم جواد نکونام قرار بگیرد و حالا حتماً آنقدر توانایی دارد که مقابل تراکتور سنگربان اول ما باشد بنابراین هواداران باید حواسشان را جمع کنند و به واسطه محروم شدن حسینی ناخودآگاه فضا را به سوی کاهش اعتماد به نفس خالد آبادی سوق ندهند.
سید حسین مهره‌ای غیر قابل کتمان محسوب می‌شود اما حتماً بدون حضور او و همراه با خالد آبادی توانمند هم می‌توانیم تراکتور را در تبریز ببریم، چه بسا که بسیاری از دروازه بانهای سرشناس فوتبال ما ابتدا نیمکت نشین بوده اند و به نوعی تقدیر و قضا و قدر آنها را در یک میدان حساس در یک آزمون سخت قرار داده و از یک جایی به بعد ستاره شده اند و هیچ بعید نیست که همین بازی استقلال و تراکتور سکوی پرتاب خالدآبادی باشد و او در حدی بدرخشد که در آینده جواد نکونام برای انتخاب دروازه بان در هر بازی دچار تردید و دودلی شود.
پس این اتفاق را نیز به فال نیک می گیریم.
خدای استقلال بزرگ است و هیچ قدرتی نمی‌تواند با دسیسه و سنگ اندازی تیم خوب و باانگیزه جواد نکونام را از صدر جدول جدا کند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=38574

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.