شهر طلب استرا را می دهد! | آوای استقلال
4
اختصاصی آوای استقلال

شهر طلب استرا را می دهد!

  • کد خبر : 30344
  • ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
شهر طلب استرا را می دهد!
مسعود سلطانی فر، علی نژاد، خلیل زاده، فتحی، افتخاری، سعادتمند، مددی، آجورلو و فتح الله زاده هر کدام سهمی در بدهی کنونی استقلال به استراماچونی و طبیعتا حذف این تیم از آسیا دارند که طبیعتا قصور آنها از سوی هواداران قابل بخشش نیست.

به گزارش آوای استقلال، مدیرانی که پیش از رسیدن به صندلی مدیریت شعار درآمدزایی و پرداخت طلب استراماچونی را داشتند اما پس از رسیدن به صندلی، پولی هم اگر به حساب باشگاه رفت یا حیف و میل کردند یا برای مواردی با ضرورت کمتر هزینه شد و البته گم شدن بخشی از پول باشگاه که تقریبا در زمان همه مدیران اتفاق افتاد!!

مدیران در پرداخت طلب استراماچونی، آنقدر اهمال کاری کردند تا مبلغ قابل پرداخت چنان افزایش یافت که پرداخت آن از عهده باشگاه خارج شد و حتی خطر حذف از آسیا هم محرکی برای تسویه حساب با استراماچونی نشد و سرانجام بلایی که نباید، نازل شد و تیم محبوب ایران زمین، به خاطر بی کفایتی و منفعت طلبی مدیرانش حذف شد.

با حذف استقلال از آسیا فتح الله زاده از تخت پادشاهی پایین کشیده شد تا هیات مدیره ای که از ابتدا با مدیریت فتح الله زاده مخالف بودند و چوب لای چرخش می گذاشتند، از جمع خودشان آن را که لابی قوی تری داشت را بر تخت بنشانند و به ادامه ریخت و پاش ها و برداشت های شخصی ادامه دهند!

حجت کریمی که از زمان آجورلو در هیئت مدیره استقلال حضور داشت هیچ اقدامی برای جلوگیری از حذف استقلال انجام نداد اما با برکناری فتح الله زاده و جانشینی خودش درهای بسته باز شد و شرایط گرفتن وام از بانک شهر مهیا گشت.

اگر این منفعت طلبی ها نبود و قدری هدف خدمت به مردم بود، می شد این وام را پیش از حذف از آسیا گرفت اما امان از شهوت قدرت و شهرت و میل به منفعت شخصی!

به هر حال با پیگیری حجت کریمی و البته با حمایت و دستور دولت، بانک شهر با وام استقلال موافقت کرد اما با یک اقدام هوشمندانه و قابل تحسین که مانع از حیف و میل این وام می شود!

قرار است مبلغی حدود دو میلیون دلار وام ارزی به استقلال تعلق گیرد اما این مبلغ به حساب باشگاه واریز نخواهد شد بلکه به طور مستقیم با طلبکاران استقلال تسویه می شود.

استراماچونی، پادوانی و موسوی طلبکارانی هستند که بانک شهر  طلب  آنها را به حسابشان واریز خواهد کرد.

بدین ترتیب نه پولی غیب می شود، نه وام صرف موارد غیر ضروری می شود نه تبعات بعدی گریبانگیر استقلال خواهد شد اما صد حیف که منفعت طلبان به خاطر به قدرت رسیدن خودشان مقدمات حذف استقلال از آسیا را فراهم کردند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=30344

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.