نوری: پشت صحنه نمی‌خواستند استقلال برنده شهرآورد باشد | آوای استقلال
4
اختصاصی آوای استقلال

نوری: پشت صحنه نمی‌خواستند استقلال برنده شهرآورد باشد

  • کد خبر : 30419
  • ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
نوری: پشت صحنه نمی‌خواستند استقلال برنده شهرآورد باشد
پیشکسوت استقلال معتقد است، باخت در دربی عوامل بیرونی هم دارد.

به گزارش آوای استقلال، محمد نوری پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به شکست یک بر صفر آبی‌پوشان تهرانی در شهرآورد بزرگ پایتخت، اظهار داشت: باز هم استقلال از داوری ضربه خورد. من نمی‌دانم چرا فقط اشتباهات داوری برای استقلال و به نفع یک تیم خاص است؟ پیام حیدری توپی را که به دست گولیسانی برخورد کرد را ندید؟
وی افزود: پشت صحنه دوست نداشتند استقلال برنده شهرآورد باشد و به هدف خود رسیدند. مدافع پرسپولیس دستش باز بود و این یعنی پنالتی اما نخواستند تا آن را بگیرند. اگر داور پنالتی درست استقلال را در این مسابقه می‌گرفت جریان بازی به طور کامل فرق می‌کرد.
پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال این همه بازی خوب در لیگ برتر انجام داد و رقیبان ریز و درشت را با بهترین نتایج از پیش رو بر داشت. در مقابل پرسپولیس شایسته باخت نبود و نباید با یک شکست انتقاد کرد.
نوری تصریح کرد: اگر پیام حیدری در دقیقه ۵ پنالتی درست استقلال را می‌گرفت جریان بازی به کلی تغییر می‌کرد و به راحتی از آبی‌پوشان سه چهار گل دریافت می‌کرد.
وی تاکید کرد: استقلال نباید به این راحتی گل بخورد. از عارف غلامی که مدافع فیکس استقلال و مدعی پوشیدن پیراهن تیم ملی است، بعید می‌باشد به آن راحتی در محوطه جریمه دریبل بخورد. او نباید به مهاجم پرسپولیس اجازه می‌داد به راحتی وی را از پیش رو برداشته و گلزنی کند.
بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: خط هافبک استقلال همان خط هافبک همیشگی نبود. محمد محبی با روزهای خوبش فاصله داشت و نتوانست آن کیفیت بالای فنی بازی‌های گذشته را تکرار کند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=30419

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.