رشیدی: اکثر تیم ها زورشان به استقلال نمی‌رسد | آوای استقلال
3
اختصاصی آوای استقلال

رشیدی: اکثر تیم ها زورشان به استقلال نمی‌رسد

  • کد خبر : 30059
  • ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵
رشیدی: اکثر تیم ها زورشان به استقلال نمی‌رسد
پیشکسوت استقلال معتقد است پیروزی برابر استقلال برای سایر تیم ها سخت شده است.

به گزارش آوای استقلال، منصور رشیدی در مورد پیروزی ارزشمند استقلال در خانه فولاد گفت: برد بسیار خوبی بود. خوشحالم که تیم سه امتیاز مهم را گرفت و حالا در رده دوم جدول است. بردن فولاد در اهواز کار سختی است اما استقلال توانست کار سخت را انجام بدهد و پاداش آن هم صعود در جدول و نزدیک شدن به صدر جدول بود. از این به بعد کار در دست خود استقلال است. اگر به روند خودشا دامه بدهد و از همه بازی‌ها امتیاز کامل بگیرد هیچ چیزی نمی‌تواند قهرمانی شود اما اگر بخواهند به حریفان نگاه کنند همین موقعیت را هم از دست می‌دهند.

پیشکسوت استقلال گفت: البته یکی از دلایل موفقیت استقلال این بود که فولاد فوتبال بازی کرد و مثل برخی تیم‌ها به ضد فوتبال نپرداخت. به همین خاطر استقلال باید توجه داشته باشد که همه تیم‌ها مثل فولاد نیستند. اکثر تیم‌ها چون زورشان به استقلال نمی‌رسد و به همین خاطر بازی بسته و دفاعی را در دستور کار دارند تا با یک امتیاز از زمین خارج شوند. باید مقابل این تیم‌ها هم برنامه خوبی داشته باشیم تا بتوانیم علیرغم دفاع فشرده حریف به گل برسیم. استقلال در چند بازی اخیر خودش نشان داده می‌تواند به خوبی خلق موقعیت کند و امیدوارم در تمام بازی‌های آینده این موقعیت سازی‌ها منجر به گلزنی شود.

وی در مورد اینکه استقلال به خاطر اشتباهات داوری امتیازاتی را از دست داد وگرنه الان در صدر جدول بود، گفت: همیشه داوری‌ها به ضرر استقلال بوده و برای امسال یا سال قبل نیست. نباید تمرکزشان به خاطر مسائل داوری به هم بخورد. تا زمانیکه VAR نباشد ما شاهد این ماجراها هستیم. باید آنقدر در زمین خوب کار کنند که حتی با اشتباهات داوری هم بتوانند برنده شوند. این خیلی خوب است که با وجود اشتباهات داوری استقلال توانسته خودش را در کورس نگه دارد و امتیازات از دست رفته را جبران کند. ان‌شاالله کادرفنی و بازیکنان بتوانند بعد از تعطیلات هم این روند را داشته باشند و به خوبی امتیاز جمع کنند.

دروازه‌بان سال‌های دور استقلال در مورد شرایط این تیم گفت: استقلال به خاطر تغییر و تحولاتی که داشت ابتدای فصل به مشکل خورد اما ساپینتو رفته رفته توانست با ایجاد هماهنگی در تیم و شناختی که از بازیکنان پیدا کرد، شرایط را بهتر کند. حالا می‌بینیم او به شناخت خوبی رسیده و تقریبا ترکیب ثابت تیمش را پیدا کرده است. هرچند که تیم هنوز به هافبکی مانند امید ابراهیمی یا علی کریمی احتیاج دارد اما کادرفنی توانسته با همین نفرات کار را به خوبی پیش ببرد. الان سعید مهری و آرش رضاوند نقش مهمی در تغذیه کردن مهاجمان دارند و می‌بینیم که نفراتی مانند مهدی قائدی هم راحت‌تر و بهتر بازی می‌کنند. ضمن اینکه استفاده از یامگا در خط حمله نیز شرایط بهتری در فاز هجومی ایجاد می‌کند و دیدیم در بازی های اخیر این بازیکن چه تاثیری از خودش به جا گذاشت. امیدوارم مجموعه تیم با حفظ تمرکز و شرایط خوب خودشان بتوانند تا روز اخر تمامی امتیازات را جمع کنند و قهرمانی دوباره را به هواداران هدیه بدهند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=30059

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.