پاشازاده: یک اشتباه باعث باخت دربی شد/آبی‌ها سه فینال پیش رو دارند | آوای استقلال
1
اختصاصی آوای استقلال

پاشازاده: یک اشتباه باعث باخت دربی شد/آبی‌ها سه فینال پیش رو دارند

  • کد خبر : 30524
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۸:۴۴
پاشازاده: یک اشتباه باعث باخت دربی شد/آبی‌ها سه فینال پیش رو دارند
پیشکسوت استقلال معتقد است آبی پوشان باید فقط روی نتایج خود تمرکز کنند.

به گزارش آوای استقلال، مهدی پاشازاده در گفتگو با خبرنگار آوای استقلال با اشاره پیروزی استقلال مقابل پارس جنوبی جم در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور، اظهار داشت: استقلال توانست به سختی در این مسابقه پیروزی شده و به جمع چهار تیم پایانی این رقابتها صعود کند. حالا آنها برای رسیدن به فینال فقط یک گام پیش رو دارند.
وی افزود: جام حذفی همواره با شگفتی و سختی‌های زیادی همراه است. در این جام اتفاقات پیش‌بینی نشده زیادی رخ داده است. پارس جنوبی با تمام توان جلوی استقلال بازی کرد و باید از عملکرد آنها تعریف و تمجید کرد
شاید اگر پنالتی محبی در این مسابقه تبدیل به گل می‌شد استقلال کار راحت‌ترین برای غلبه بر حریف خود داشت. به هر حال این اتفاق رخ نداد تا کار آبی‌پوشان گره بخورد.
پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال در جام حذفی پرافتخارترین تیم محسوب می‌شود. در این جام استقلال مدعی اول قهرمانی است و شاگردان ریکاردو ساپینتو برای بالابردن کاپ حذفی دو فینال دیگر پیش روی خود دارند.
پاشازاده تصریح کرد: شکست در دربی برای استقلال تمام شده است و آبی‌پوشان دیگر نباید به این بازی فکر کنند. دربی بازی اشتباهات بود و یک اشتباه باعث شد تا پرسپولیس به گل رسیده و استقلال دیگر نتواند آن گل را جبران کند.
وی تاکید کرد: در سه بازی باقیمانده لیگ برتر ممکن است اتفاقات زیادی رخ دهد. استقلال در این سه بازی باید با تمرکز وارد زمین شده تا تمام امتیازات کامل را به دست آورد.
بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: استقلال سه بازی خود را با برتری پشت سر بگذارد و به نتایج سپاهان دو پرسپولیس کاری نداشته باشد. آبی‌ها اگر بتوانند رقبای خود را با برتری پشت سر بگذارند اتفاقات خوبی برایشان می‌افتد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=30524

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.