سمیعی:‌ مطابات یامگا به زودی پرداخت می‌شود/ طول کشیدن پول پادوانی به خاطر تحریم‌ها بود | آوای استقلال
1
اختصاصی آوای استقلال

سمیعی:‌ مطابات یامگا به زودی پرداخت می‌شود/ طول کشیدن پول پادوانی به خاطر تحریم‌ها بود

  • کد خبر : 30451
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۵
سمیعی:‌ مطابات یامگا به زودی پرداخت می‌شود/ طول کشیدن پول پادوانی به خاطر تحریم‌ها بود
سخنگوی باشگاه استقلال گفت: درباره کوین یامگا باید گفت که مشکل وی به گذشته بر می‌گردد. مدتها قبل مبالغی باید به وی پرداخت می‌شد که این کار صورت نگرفت و در حال حاضر باشگاه استقلال باید به صورت یکجا مطالبات این بازیکن را که در فصل جاری از نفرات تاثیرگزار و کلیدی استقلال بوده است را پرداخت کند.

به گزارش آوای استقلال، فرشید سمیعی معاونت حقوقی و سخنگوی باشگاه استقلال(چهارشنبه) در گفتگو با آوای استقلال با اشاره به پرداخت مطالبات آندره‌آ استراماچونی و باشگاه شباب الاهلی امارات اظهار داشت:‌ همانطور که پیش از این و از طریق رسانه رسمی باشگاه استقلال اعلام شد، باشگاه مطالبات استراماچونی و سایر طلبکاران خارجی خود را پرداخت کرد که پس از دریافت تاییدیه پرداخت، روز گذشته این موضوع به فدراسیون بین المللی فوتبال اعلام شد.
وی افزود: قرار بود مطالبات پادوانی از طریق هموطن او که شاغل در ایران است به دستش برسانیم که  این موضوع با مخالفت وی روبرو شد اما درتلاش هستیم با هماهنگی وزارت امور خارجه و سایر نهادها این پول را در برزیل به پادوانی تحویل دهیم.
معاونت حقوقی باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: به هر حال طول کشیدن پرداخت پول پادوانی به خاطر تحریم‌های بین‌الملی بوده است. البته مشکل دیگری که بر سر راه پرداخت پول وی وجود داشت مربوط به بانک او بود که در کشور برزیل است. این ها باعث شد تا در راه انتقال پول این بازیکن اختلال ایجاد شود اما همانطور که گفتم با هماهنگی وزارت امور خارجه و سایر نهادها این مسایل برطرف می‌شود.
سخنگوی باشگاه استقلال اعلام کرد: درباره کوین یامگا باید گفت که مشکل وی به گذشته بر می‌گردد. مدتها قبل مبالغی باید به وی پرداخت می‌شد که این کار صورت نگرفت و در حال حاضر باشگاه استقلال باید به صورت یکجا مطالبات این بازیکن را که در فصل جاری از نفرات تاثیرگزار و کلیدی استقلال بوده است را پرداخت کند.
وی گفت: باشگاه استقلال در تلاش هست در سریع‌ترین زمان ممکن مطالبات این بازیکن را پرداخت کند تا مشکلی شکل نگیرد
یامگا علاوه بر اینکه فوتبالیست خوبی است از نظر اخلاقی نیز شخصیت بالایی دارد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=30451

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 7در انتظار بررسی : 7انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.