امضای مطهری پای بردهای استقلال! | آوای استقلال
3

امضای مطهری پای بردهای استقلال!

  • کد خبر : 29654
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵
امضای مطهری پای بردهای استقلال!
ارسلان مطهری در دو برد آخر استقلال مقابل پیکان گلزنی کرده و انگیزه زیادی برای تکرار این مسئله دارد.

به گزارش آوای استقلال، پیکان و استقلال در شرایطی ظهر روز دوشنبه مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند که توقف آبی‌پوشان در بازی رفت مقابل خودروسازان نگرانی‌هایی را برای کسب چهارمین برد متوالی نزد طرفداران استقلال ایجاد کرده است.

بازی رفت استقلال و پیکان در ورزشگاه آزادی با تساوی بدون گل خاتمه یافت. جالب است که آخرین پیروزی استقلال مقابل شاگردان مجتبی حسینی به دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی سال گذشته برمی‌گردد.

استقلال ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ (حدودا یک سال قبل) در جام حذفی مقابل پیکان قرار گرفت و این بازی در وقت‌های قانونی بدون گل، مساوی تمام شد و به وقت اضافی رفت. در ۳۰ دقیقه وقت اضافی استقلال توانست توسط ارسلان مطهری به گل برتری برسد و به دور بعدی مسابقات صعود کند.

جالب اینکه مطهری در برد قبلی استقلال مقابل پیکان هم گلزنی کرده بود. در شرایطی که بازی برگشت لیگ بیست و یکم، استقلال و پیکان هم با تساوی بدون گل تمام شد، ۱۸ آذر ماه پارسال در بازی رفت دو تیم، استقلال ۳ بر صفر به برد رسید که سومین گل آبی‌ها در این مسابقه نیز توسط ارسلان مطهری به ثمر رسید.

به عبارت بهتر ارسلان مطهری در دو برد گذشته استقلال مقابل پیکان، گل آخر و پیروزی را زده و جالب اینکه هردو گل هم در ورزشگاه پاس قوامین بوده است. حالا ارسلان انگیزه زیادی دارد تا باز هم امضای خود را پای یک پیروزی شیرین دیگر برای استقلال بیندازد و خاطره خوبی در ورزشگاه پاس جلوی پیکان برای خود به ثبت برساند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=29654

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.