کسی دلش برای استقلال و مهدی نسوخته | آوای استقلال
0
جنجال برای هوایی کردن باشو

کسی دلش برای استقلال و مهدی نسوخته

  • کد خبر : 3684
  • ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶
کسی دلش برای استقلال و مهدی نسوخته
مطمئنا باشوی قصه‌ی ما طعم بازی در انسوی مرزها را خواهد چشید چه در همسایگی ایران و سواحل خلیج فارس و چه در فوتبال جذاب اروپا، پس چه بهتر این اتفاق با شیرینی و حلاوت همراه باشد

شاید روزی که پندار توفیقی با پلیس بازی مهدی و پدرش را پای میز مذاکره کشاند کمتر کسی تصور چنین سرنوشتی را برای پسر سیه چرده‌ی بوشهری در تهران بزرگ و بی رحم و با استقلال می‌کرد، اما این اتفاق رخ داد تا امروز تیم‌های زیادی خواهان به خدمت گرفتنش باشند و از این سو هم هواداران استقلال نگران رفتن باشو باشند.

قائدی از همان روزهای ابتدایی حضورش در استقلال قاعده‌ی دلبری از هواداران را می‌دانست، با پاتوپ شدن و دریبل های ریز و فرارهای تند و تیز بارها و بارها آزادی و هواداران استقلال را به هوا برده است با وجود اینکه منصوریان به او بازی های کمی داد اما در همان اندک دقایق هم می‌توانست ثابت کند او حرف های زیادی برای گفتن دارد اگر به او اعتماد بیشتری شود.

هرچند حواشی و جنجال مهدی را تا لبه‌ی پرتگاه برد ولی انگار خدا باشو را به گونه‌ای دیگر دوست داشت که نگذاشت سرنوشت تلخی سراغ قائدی دوست داشتنی بیاید و او سقوط کند.منصوریان که رفت شفر آمد پیرمرد آلمانی هم با مهدی کج‌دار و مریز رفتار می‌کرد ولی بیشتر از علی منصور به او میدان می‌داد، به گمانم شفر توانست درس های خوبی به مهدی بدهد.

حضور فرهاد در راس کادر فنی بعد از شفر برای قائدی آغاز فصل شکوفایی بود فرهاد مهدی را خوب می‌شناسد انگار سال‌هاست با او کار کرده با او زندگی کرده، مهدی با فرهاد جوانه زد و با استراماچونی گل کرد به گونه ای که بعد از رفتن استراماچونی روند رو به رشد مهدی قطع نشد، وقتی صاحب پیراهن شماره ده شد به رسم معمول برای دلسرد کردن هواداران نطق های زیادی صورت گرفت، ولی وقتی با حسن روشن روبرو شد و رخصت گرفت قول داد باید با این پیراهن ده گل به ثمر برساند که رساند بیشتر از ده گل هم زد ولی مهم عمل به وعده‌ای بود که داده بود.

حالا قائدی شماره ده دوست داشتنی آبی‌ها به گل سرسبد استقلال تبدیل شده پیشنهاداتی از آنسوی آب‌های خلیج فارس رسیده و متاسفانه مثل همیشه شیطنت هایی در کار است تا بین مهدی و استقلال فاصله بیندازند و به نوعی مهدی را هوایی کنند که با یک عمل نسنجیده از سمت او و یک عکس‌العمل تند از باشگاه اتفاقات تلخی رخ دهد.

اینجاست که مجیدی نباید بگذارد این اتفاق بیفتد، که اگر بیفتد مطمئنا کام هواداران استقلال تلخ خواهد شد.مهدی باید برای هر کاری با باشگاه هماهنگ باشد و باشگاه هم نباید با رفتاری غیر اصولی و غیر حرفه‌ای موجبات ناراحتی باشو را فراهم آورد، مهدی پسر استقلال است پس سربلندی مهدی و موفقیت روز افزون او سربلندی و مایه‌ی مباهات آبی‌هاست و خدای نکرده ناامیدی و شکست او شکست و ناراحتی استقلالی هاست.

حرف زدن بدون پنهان کاری و با صراحت در فضایی صمیمی اما حرفه‌ای از دو سمت برای هر تصمیمی در آینده قطعا منجر به بستن راه شیطنت آفرینی و جنجال و حاشیه درست کردن است. ترمیم قرارداد قائدی و فراهم کردن ادامه‌ی حضور باشو تا کسب نتیجه‌ای ایده‌آل در استقلال اولین کاری است که باید مدیران باشگاه انجام دهند.

مطمئنا باشوی قصه‌ی ما طعم بازی در انسوی مرزها را خواهد چشید چه در همسایگی ایران و سواحل خلیج فارس و چه در فوتبال جذاب اروپا، پس چه بهتر این اتفاق با شیرینی و حلاوت همراه باشد تا با سوتفاهم و نگرانی که منجر به خراب شدن پل‌های پشت سر شود.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=3684

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.