درخواست جدید استقلال: سقف بودجه تیم‌های حذف شده از آسیا را کم کنید! | آوای استقلال
2

درخواست جدید استقلال: سقف بودجه تیم‌های حذف شده از آسیا را کم کنید!

  • کد خبر : 35549
  • ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹
درخواست جدید استقلال: سقف بودجه تیم‌های حذف شده از آسیا را کم کنید!
باشگاه استقلال معتقد است کاهش سقف بودجه این باشگاه در نیم فصل امکان پذیر نیست.

به گزارش آوای استقلال, شب گذشته خبری مبنی بر نامه حیدر بهاروند برای کاهش سقف بودجه باشگاه استقلال از ۳۲۵ میلیارد تومان به ۳۱۰ میلیارد تومان منتشر شد.

با اینحال براساس پیگیری‌ها مشخص شد نه تنها باشگاه استقلال نامه‌ای از سازمان لیگ دریافت نکرده بلکه این باشگاه متوجه شده کارگروه نظارت بر قراردادها جلسه‌ای نداشته و رئیس سازمان لیگ نیز نامه‌ای را امضا نکرده است.

باشگاه استقلال معتقد است با توجه به رای کمیته انضباطی مبنی بر تبرئه این باشگاه از تمامی ایرادات مطرح شده توسط کارگروه نظارت بر قراردادها، دیگر هیچ ایرادی وارد نیست. تعیین سقف بودجه در ابتدای فصل توسط سازمان لیگ و با تایید کارگروه برای فصل ۰۳-۱۴۰۲ صورت گرفته و در سیستم سازمان لیگ تعریف شده بنابراین اگر قرار است با شکایت کارگروه این سقف در نیم فصل تغییر کند، با توجه به اینکه کارگروه اختیار اجرایی و قضایی ندارد باید رای صادر شده از سوی کمیته انضباطی به کمیته استیناف برود و طرح شکایت جدید هم امکان پذیر نیست.

البته با توجه به زمان اعلام رای تبرئه استقلال (۶ دی ۱۴۰۲) و اینکه طی ۷ روز قابل تجدید نظر خواهی در کمیته استیناف بوده، به نظر می‌رسد فرصتی هم برای اعتراض به این رای در کمیته استیناف وجود ندارد.

از طرفی باشگاه استقلال معتقد است این باشگاه سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کرده و تنها به دلیل عدم صدور مجوز حرفه‌ای موفق به شرکت در این مسابقات نشده است. بنابراین اگر قرار است سقف بودجه استقلال به دلیل عدم حضور در لیگ قهرمانان آسیا در نیم فصل دوم کاهش یابد، سقف بودجه تیم‌هایی که از این رقابت‌ها حذف شده‌اند نیز باید کم شود چرا که این تیم‌ها اکنون دارای این شرایط نیستند!

هرچند که باشگاه استقلال معتقد است با توجه به کسب مجوز ملی و همچنین جا به جایی بازیکنان مجوز افزایش سقف بودجه را در ابتدای فصل دریافت کرده است.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=35549

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.