چشمی: سنی ندارم که به بهانه جوانگرایی از تیم ملی کنار گذاشته شوم | آوای استقلال
0

چشمی: سنی ندارم که به بهانه جوانگرایی از تیم ملی کنار گذاشته شوم

  • کد خبر : 37717
  • ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰:۰۷
چشمی: سنی ندارم که به بهانه جوانگرایی از تیم ملی کنار گذاشته شوم
بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: 30 سال سن دارم و فکر نمی‌کنم به بهانه جوانگرایی از تیم ملی کنار گذاشته شده باشم.

به گزارش آوای استقلال، روزبه چشمی پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل هوادار درمورد این مسابقه اظهار داشت: اول از همه این پیروزی را به بازیکنان و هواداران تبریک می‌گویم. روزهای سختی داشتیم و بازی‌های سنگینی انجام دادیم. مقابل سپاهان و پرسپولیس جان‌مان را گرفته بود و بازیکنان خسته بودند، اما دمشان گرم که برای این بازی تلاش و مردانگی کردند. به همه تبربیک و خسته نباشید می‌گویم. انشالله چند روز تعطیل خواهیم بود و سپس دوباره استارت خواهیم زد.
وی درمورد کیفیت پایین بازی‌های استقلال، خاطرنشان کرد: یک سری مشکلات است که باید آنها را حل کنیم، اما خستگی واقعاً روی بازیکنان ما تاثیرگذار بود. ما با ۱۱ بازیکن در اکثر مسابقات حضور پیدا می‌کنیم و واقعاً فشار زیادی روی بازیکنان بود. در این بازی هم خستگی کاملاً مشخص بود. خدا را شکر نتایج خوب بود و انشالله در بازگشت مجدد شرایط بهتر خواهد شد.
چشمی درمورد مشکلات مالی و تاثیر آن روی عملکرد تیم، گفت: مشکلات کمرمان را خم کرده است. خستگی بازی‌های یک طرف و خستگی ذهنی هم طرف دیگر است.
بازیکن تیم فوتبال استقلال درخصوص عدم حضورش در لیست تیم ملی، تصریح کرد: نظر کادر فنی بوده و قطعاً بعد از جام ملت‌ها شرایط بازیکنان را بررسی کرده‌اند و تصمیم گرفته‌اند من نباشم. برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم و انشالله بهترین نتایج را بگیرند. همیشه به نظر مربیان در رده ملی و باشگاهی احترام گذاشته‌ام.
وی درمورد اینکه احتمال دارد این موضوع در راستای جوانگرایی باشد یا خیر، اظهار داشت: من سنی ندارم که برای جوانگرایی من را کنار بگذارند. ۳۰ سال سن دارم و اگر بالا محسوب می‌شود که هیچ! یک دوره ۲ سال هم مربیان تیم ملی نظری روی من نداشتند و من تلاشم را کردم که بتوانم در جام ‌جهانی یک اتفاق مثبت برای خودم و مردم رقم بزنم. قطعاً بازی بد هم داشتم، اما صحنه‌های خوب هم داشتم. کاملاً احترام می‌گذارم و امیدوارم بهترین اتفاقات برای تیم ملی رخ دهد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=37717

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.