نکونام به دنبال ترکیبی جدید در روز بازگشت کاپیتان؛ مدافع گلزن برمی‌گردد‌؟ | آوای استقلال
0

نکونام به دنبال ترکیبی جدید در روز بازگشت کاپیتان؛ مدافع گلزن برمی‌گردد‌؟

  • کد خبر : 38756
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۰
نکونام به دنبال ترکیبی جدید در روز بازگشت کاپیتان؛ مدافع گلزن برمی‌گردد‌؟
به نظر می‌رسد که کادرفنی استقلال در ترکیب این تیم برای جدال با ذوب‌آهن اصفهان، تغییراتی را اعمال می‌کند.

به گزارش آوای استقلال، آبی‌پوشان پایتخت که هفته گذشته در مقابل تراکتور متوقف شدند و نتوانستند سومین برد پیاپی خود در فصل جاری را جشن بگیرند اما توانستند با توجه به تساوی پرسپولیس مقابل سپاهان، صدرنشین لیگ بیست‌وسوم باقی بمانند، حالا به دنبال آن هستند تا هفته بیست‌وششم را هم در قامت تیم صدرنشین به پایان برسانند. البته این احتمال وجود دارد که تا موعد برگزاری دوئل استقلال و ذوب‌آهن که آخرین تقابل هفته بیست‌وششم محسوب می‌شود، آبی‌پوشان صدر جدول را به پرسپولیس واگذار کرده باشند اما با این وجود، کسب ۳ امتیاز دیدار برابر حریف اصفهانی می‌تواند صدرنشینی شاگردان جواد نکونام را در پایان هفته بیست‌وششم تضمین کند.

نکونام برای مسابقه امشب (دوشنبه)، کوین یامگا و مهدی مهدی‌پور را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت اما آنچه برای کادرفنی استقلال خبر خوشایندی محسوب می‌شود، بازگشت آرمین سهرابیان و رافائل سیلوا به فهرست ۲۰ نفره آبی‌پوشان است و اگر اتفاق غیرمنتظره‌ای رخ ندهد، این ۲ مدافع باتجربه می‌توانند بعد از هفته‌ها چشم‌انتظاری بار دیگر در فهرست تیم‌شان قرار بگیرند و صورت صلاحدید کادرفنی برابر ذوب‌آهن در ترکیب استقلال حضور یابند.

۲ تغییر در پازل دفاعی آبی‌ها؟
حسین حسینی بعد از یک بازی غیبت در ترکیب استقلال به دلیل محرومیت، به نظر می‌رسد که امشب جانشین محمدرضا خالدآبادی خواهد شد و با وجود آنکه این دروازه‌بان جوان عملکرد خوبی برابر تراکتور داشت اما احتمالاً به نیمکت بازخواهد گشت تا حسینی بار دیگر کاپیتان اول استقلال شود. روزبه چشمی در حالی به مانند دیدارهای قبلی رهبری خط دفاعی آبی‌پوشان را برعهده خواهد گرفت که احتمال تغییر و تحولات در ساختار دفاعی آبی‌ها دور از ذهن نیست و به نظر می‌رسد که در مسابقه امشب، محمدحسین مرادمند در نقش مدافع میانی متمایل به راست به میدان می‌رود و احتمالاً آرمین سهرابیان هم جانشین ایمان سلیمی خواهد شد؛ آن‌هم در حالی‌که سهرابیان در بازی رفت، یک سوپرگل را برابر ذوب‌آهن به‌ثبت رساند و او در بازگشت از دوران مصدومیت، به دنبال تکرار خاطرات دور رفت است.

خط هافبک استقلال، با همان سیمای همیشگی؟
سرمربی آبی‌پوشان پایتخت برای تغییر و تحولات در خط هافبک تیمش دستِ بازی ندارد و به نظر می‌رسد که به مانند دیدارهای قبلی، زبیر نیک‌نفس، در قلب خط هافبک آبی‌ها حضور پیدا می‌کند و آرش رضاوند و جلال‌الدین ماشاریپوف هم دیگر گزینه‌های حضور در خط هافبک آبی‌پوشان پایتخت محسوب می‌شوند. ضمن آنکه احتمالاً به مانند دیدارهای قبلی، صالح حردانی و ابوالفضل جلالی در نقش وینگ‌بک راست‌وچپ در ترکیب اصلی استقلال حضور پیدا خواهند کرد.

زوج محبوبِ نکونام به دنبال درخشش دوباره
مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو، زوج محبوب جواد نکونام در خط حمله آبی‌پوشان پایتخت محسوب می‌شوند. آبی‌پوشان پایتخت در سال جدید، ۷ گل به‌ثمر رسانده‌اند که ۴ گل را بلانکو زده و ۲ گل هم سهم محمدی بوده که این مسئله نشان از پاسخ مناسب این ۲ ستاره باتجربه به اعتماد جواد نکونام است. در حالی‌که پیمان بابایی و آرمان رمضانی هم در دسترس کادرفنی استقلال هستند اما احتمالاً بازهم زوج محمدی-بلانکو در خط حمله استقلال در مسابقه امشب برابر ذوب‌آهن اصفهان قرار خواهد گرفت.

ترکیب احتمالی استقلال تهران مقابل ذوب‌آهن اصفهان
حسین حسینی، روزبه چشمی، محمدحسین مرادمند، آرمین سهرابیان، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک‌نفس، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=38756

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.