پشت پرده چه خبر است؟!/آیا نوراللهی قید ۲۲ میلیارد تومانی قطری‌ها را می‌زند؟ | آوای استقلال
1

پشت پرده چه خبر است؟!/آیا نوراللهی قید ۲۲ میلیارد تومانی قطری‌ها را می‌زند؟

  • کد خبر : 5976
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱
پشت پرده چه خبر است؟!/آیا نوراللهی قید ۲۲ میلیارد تومانی قطری‌ها را می‌زند؟
بر اساس شنیده ها این بازیکن در حال حاضر می تواند با قراردادی به ارزش  18 تا 22 میلیارد تومان به لیگ قطر برود، آیا منطقی است باور کنیم وی قید این پیشنهاد نجومی و ایده آل را زده تا همچنان در تیم گل محمدی باقی بماند؟!

به گزارش آوای استقلال،در شرایطی که زمزمه می‌شد احمد نوراللهی در پایان فصل از جمع شاگردان گل محمدی چدا خواهد شد تا به یک تیم قطری ملحق شود، برخی رسانه های خبری دیروز مدعی شدند به احتمال زیاد وی در باشگاه فعلی خود باقی خواهد ماند!

اما یک پرسش کلیدی برای هواداران فوتبال به وجود آمده که این بازیکن با چه عدد و رقمی قید پیشنهاد نجومی قطری ها را زده و چنین تصمیمی گرفته است؟ بر اساس شنیده ها این بازیکن در حال حاضر می تواند با قراردادی به ارزش  ۱۸ تا ۲۲ میلیارد تومان به لیگ قطر برود، آیا منطقی است باور کنیم وی قید این پیشنهاد نجومی و ایده آل را زده تا همچنان در تیم گل محمدی باقی بماند؟!

آخرین قرارداد احمد نوراللهی با پرسپولیس ۵/ ۳ میلیارد تومان بوده حالا تصور کنید آیا با ارائه پیشنهادهای نجومی میلیاردی از سوی لیگ قطر  آیا این بازیکن حاضر می شود با رقمی دو برابر رقم قرارداد فعلی اش در کنار یحیی گل محمدی باقی بماند؟ طبعیتا چنین اتفاقی محال ممکن است مگر اینکه مدیران باشگاه پرسپولیس با ارائه یک پیشنهاد نزدیک به پیشنهاد قطری ها این بازیکن را ترغیب به ماندن کنند که آن گاه باید دید آیا دستگاه های نظارتی اجازه عقد چنین قرارداد نجومی و دور از انتظاری را به مدیران پرسپولیس خواهند داد یا اینکه نوراللهی مجبور به جدایی از جمع سرخ ها خواهد شد؟
لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=5976

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.