پشت پرده حضور تماشاگران آبی در بازی با پیکان | آوای استقلال
0
اختصاصی آوای استقلال

پشت پرده حضور تماشاگران آبی در بازی با پیکان

  • کد خبر : 35075
  • ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۰:۰۳
پشت پرده حضور تماشاگران آبی در بازی با پیکان
تیم فوتبال استقلال فردا، (شنبه) در حالی در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف پیکان خواهد رفت که با نامه‌ای که مدیرعامل استقلال برای سازمان لیگ ارسال کرد تماشاگران این تیم می‌توانند در ورزشگاه حاضر شوند.

به گزارش آوای استقلال، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با انتشار رأی مربوط به دیدار پرسپولیس و استقلال در دربی پایتخت، هر دو تیم را به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرد.
این رأی در شرایطی صادر شد که تنها چند ساعت تا برگزاری دیدار پرسپولیس و نساجی مازندران  باقی مانده بود و هواداران این تیم نیز در مسیر حضور در استادیوم بودند. در نتیجه اجرای حکم کمیته انضباطی که البته قابلیت تجدیدنظر نیز داشت، به دیدار بعدی پرسپولیس برابر تراکتور موکول شد.
اما داستان برای استقلالی‌ها متفاوت بود. از سه روز پیش بود که بلیت فروشی دیدار با پیکان در سامانه قرار گرفت و چند هزار نفر از هواداران این تیم نیز برای تماشای این مسابقه، موفق به خرید بلیت شدند ولی امروز  بلیت فروشی این مسابقه از سایت مربوطه حذف شد.
ماجرا این طور بود که مدیرعامل استقلال با مسوولان فدراسیون سازمان لیگ، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تماس گرفت و درخواست کرد باید بازی استقلال‌ و پیکان باید همچون دیدار پرسپولیس و نساجی مازندران با تماشاگر برگزار شود.
در ابتدا به صورت شفاهی با درخواست استقلال موافقت شد اما سامانه قطع شد تا این شائبه به وجود آید هواداران استقلال از حضور در ورزشگاه آزادی محروم هستند.
مدیرعامل استقلال ظهر امروز نامه مکتوب باشگاه استقلال را به فدراسیون و سازمان لیگ ارسال کرد و در آن نوشت با توجه به اینکه دیدار  پرسپولیس و نساجی مازندران با حضور تماشاگران برگزار شده و رأی صاره از سوی کمیته انضباطی قابل تجدید نظرخواهی است باید هواداران استقلال در آخرین بازی نیم فصل اول در ورزشگاه آزادی حاضر شوند.
پس از نامه مدیرعامل استقلال و موافقت مسوولان سازمان لیگ سامانه بلیت‌فروشی باز شد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=35075

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.