پرسپولیس خودش را برای دادگاه های بین المللی آماده کند ! | آوای استقلال
6
با جذب دیاباته؛

پرسپولیس خودش را برای دادگاه های بین المللی آماده کند !

  • کد خبر : 26957
  • ۰۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
پرسپولیس خودش را برای دادگاه های بین المللی آماده کند !
شیخ دیاباته با قراردادی دو ساله به پرسپولیس پیوسته است.

به گزارش آوای استقلال، اینطور که پیداست شیخ دیاباته بازیکن اسبق استقلال که دوفصل کاملا متفاوت را در این تیم سپری کرد به زودی در فوتبال ایران دوباره آفتابی شده و این بار با لباس قرمز وارد میادین خواهد شد چون توافقات میان او و باشگاه پرسپولیس انجام شده است تا این مهاجم برای کمک به حل مشکل گلزنی قرمز ها وارد عرصه شود. البته اینکه دیاباته کیفیت لازم برای کمک کردن به پرسپولیسی ها را دارد یا نه ،مسئله این است که گذشت زمان بهترین پاسخ را پیرامون آن به ما و البته خود هواداران پرسپولیس خواهد داد اما نکته مهم ماجراهایی است که با جذب این بازیکن برای رقیب سنتی استقلال رخ می دهد.

درگیری های حقوقی

شیخ دیاباته برخلاف هروویه میلیچ بازیکنی بود که کمترین انعطاف را پیرامون مسئله مالی از خود نشان می داد و طی زمانی که برای استقلال به میدان می‌رفت بارها درگیری های حقوق ایجاد کرد .البته نمی توانیم این واقعیت را کتمان کنیم که او به دنبال طلبش بود و وقتی پولش را نمی گرفت دردسرساز می‌شد. از طرف دیگر، شیخ دیاباته زمانی به استقلال پیوست که این باشگاه برای پرداخت مطالبات بازیکنان دردسرهای فراوانی داشت و همین مسئله برگ برنده را در اختیار او و سایر نفرات می گذاشت تا به راحتی مقابله را در مدیریت موضع بگیرند. در نهایت هم کار به جایی رسید که دیاباته به فیفا شکایت کرد و از آن طریق با استقلال موفق به تسویه حساب شد.

شکایت های عجیب و غریب

مهاجم اسبق استقلال از یک بابت در این تیم منحصر به فرد بود. شیخ دیاباته در مقطعی از دوران مدیریت احمد مددی تنها بازیکن شاغل در لیگ برتر ایران محسوب می شد که همزمان با حضور در باشگاه خود، شاکی این باشگاه هم به حساب می‌آمد و پنجره نقل و انتقالاتی استقلال در مقطعی به واسطه شکایت شیخ دیاباته بسته شده بود. همه این اتفاقات در حالی رخ داد که شیخ خودش در زمان شکایت، بازیکن استقلال بود!!

پرسپولیس و دادگاه های بین المللی

از همین حالا به مدیران باشگاه پرسپولیس توصیه می کنیم تکلیف خودشان را با این بازیکن مشخص کند، آنها یا باید راس زمان مقرر مطالبات دیاباته را بپردازند یا اینکه آماده جواب پس دادن به دادگاه های بین المللی ورزشی باشند چون تجربه نشان داده که مهاجم اسبق استقلال به محض دیر شدن دستمزدش دچار انواع مشکلات می شود و حتی احتمال دارد تن به تمرین هم ندهد! او خیلی راحت شکایت می کند و از این مسئله واهمه ای ندارد. از قرار معلوم وکلایی هم در اطراف شیخ هستند که انگیزه اش را برای انجام چنین کاری چند برابر می کنند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=26957

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.