از پرداخت بدهی ها تا تقویت استقلال برای فصل آینده و احداث ورزشگاه اختصاصی | آوای استقلال
0
بررسی اهداف کوتاه مدت و بلند مدت هلدینگ خلیج فارس

از پرداخت بدهی ها تا تقویت استقلال برای فصل آینده و احداث ورزشگاه اختصاصی

  • کد خبر : 38651
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۳
از پرداخت بدهی ها تا تقویت استقلال برای فصل آینده و احداث ورزشگاه اختصاصی
صنایع پتروشیمی خلیج فارس به عنوان مالک جدید باشگاه استقلال از مدتها قبل به دنبال خرید سهام باشگاه استقلال بود و این اتفاق مهم برای مالک جدید باشگاه استقلال با مطالعه و آگاهی دقیق و کامل تحقق یافت و مدیران تصمیم گیرنده این هلدینگ با شناخت قبلی از شرایط و مشکلات باشگاه استقلال و همچنین آگاهی از ظرفیت‌ها و پتانسیل هایی که می‌تواند منجر به درآمدزایی از برند بزرگ استقلال شود 85 درصد سهام باشگاه استقلال را خریدند.

به گزارش آوای استقلال، اما در طرف مقابل شش بانکی که سهامدار پرسپولیس شده اند گویا سهام مورد نظر را به صورت تهاتر مطالبات خود از دولت خریده اند و از واکنش پس از واگذاری هم کاملا مشهود است که سهامداران جدید پرسپولیس رغبتی برای خریدن سهام باشگاه پرسپولیس و فعالیت در حوزه فوتبال نداشته اند و این نکته مشهودترین تفاوت مالکان جدید دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است که حتی از نگاه تیزبین اهالی فوتبال هم دور نمانده و واکنش ها به خریداران سهام دو باشگاه در فضای مجازی و محافل رسانه ای کاملا متفاوت بوده است.
اما صنایع پتروشیمی خلیج فارس که اشتیاق زیادی برای باشگاهداری و فعالیت در حوزه فوتبال دارد برای موفقیت در این مسیر اهداف کوتاه مدت و بلند مدتی در برنامه های خود ترسیم کرده که در شرایط فعالی تحقق اهداف کوتاه مدت در اولویت قرار دارد و مواردی چون پرداخت بدهی های گذشته باشگاه و رفع مشکلاتی از این قبیل که می‌تواند با شکایت طلبکاران منجر به دردسرهایی همچون محرومیت توسط فیفا شود در رأس امور مالک جدید باشگاه استقلال قرار گرفته است.
همچنین پرداخت مطالبات بازیکنان و اعضای کادر فنی استقلال نیز از جمله برنامه هایی است که به صورت فوریتی در دستور کار قرار دارد تا صدرنشین مقتدر لیگ برتر در شش هفته باقیمانده با روحیه بهتری بازی‌های حساس پیش رو را انجام دهد و احتمال قهرمانی استقلال در شرایط سخت رقابت با تیم دوم پایتخت به حداکثر برسد.
اما بد نیست بدانید که برنامه های اصلی و ایده های جذاب صنایع پتروشیمی خلیج فارس پس از اتمام لیگ برتر تازه استارت خواهد خورد و برنامه هایی که به واقع جزو اولویت‌های میان مدت و بلند مدت مالک جدید محسوب می‌شود بلافاصله پس از اتمام لیگ با یک برنامه ریزی منظم و مُدون عملیاتی خواهد شد. برنامه هایی که شامل تغییر و تحولات گسترده در حوزه مدیریتی باشگاه و همچنین تقویت استقلال برای فصل آینده به نحوی که بتواند از مدعیان اصلی قهرمانی در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا باشد جزو برنامه های مهمی است که در آینده نزدیک هواداران استقلال را شگفت زده خواهد کرد.
البته در این میان برنامه ها و ایده های دیگری نیز در بین اهداف بلند مدت صنایع پتروشیمی خلیج فارس وجود دارد که به عنوان مثال احداث ورزشگاه مجهز و مدرن اختصاصی برای استقلال به شکلی که در شأن پرافتخارترین و پرطرفدارترین باشگاه کشور و حتی مجهزترین و زیباترین استادیوم ایران باشد از جمله برنامه های جذاب مالک جدید باشگاه استقلال است.
تمام این موارد باعث شده که این روزها حال دل هواداران استقلال خوب باشد و امید به آینده ای روشن اتفاق مثبتی است که پس از واگذاری استقلال به هلدینگ قدرتمند صنایع پتروشیمی خلیج فارس رخ داده و شوق و اشتیاق وصف ناپذیری در فضای هواداری استقلال خلق کرده است.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=38651

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.