واقعیت حضور مدیران استقلال در کیش چیست؟ | آوای استقلال
4
اختصاصی آوای استقلال

واقعیت حضور مدیران استقلال در کیش چیست؟

  • کد خبر : 33964
  • ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶
واقعیت حضور مدیران استقلال در کیش چیست؟
انتشار یک خبر ناقص درباره حضور مدیران باشگاه استقلال حاشیه‌های  زیادی را به وجود آورد که با واقعیت‌ فرسنگ‌ها فاصله دارد.

به گزارش آوای استقلال، امروز خبری در برخی‌ رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر اینکه جمعی از مسئولان ارشد باشگاه استقلال شامل مدیرعامل و برخی اعضای هیئت مدیره قصد دارند هفته آینده به جزیره کیش سفر کنند.
اصل خبر درست است اما جزییات آن به صورت ناقص و هدفمند منتشر شده است تا مدیران باشگاه استقلال را با حواشی‌ روبرو کنند که با واقعیت فرسنگ‌ها فاصله دارد.
نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری کشور و نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی در سال‌های اخیر در کیش برگزار شده است.
با توجه به اینکه سهام باشگاه استقلال در بورس عرضه شده است در سال‌های اخیر از این باشگاه و پرسپولیس دعوت به عمل آمده است تا در فرصت های سرمایه گذاری کشور و نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی شرکت کنند.
سال گذشته مدیر عامل باشگاه استقلال به همراه برخی از مدیران باشگاه استقلال در این نمایشگاه شرکت کرد.
امسال نیز از باشگاه استقلال دعوت به عمل آمد تا در نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری کشور و نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی شرکت کند که علی خطیر حضور در این نمایشگاه را منوط به تامین کلیه هزینه‌های باشگاه استقلال از سوی یکی از شرکت‌های بیمه کرد که در نمایشگاه مورد نظر شرکت کرده است.
باشگاه استقلال بابت حضور در این نمایشگاه ریالی پرداخت نخواهد کرد و حضور در این نمایشگاه فرصتی را برای مدیران و اعضای هیئت مدیره استقلال فراهم می‌آورد که در جمع سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، باب همکاری‌های تازه‌ای را برای کسب درآمد و اسپانسرینگ باز کنند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=33964

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.