هیات مدیره برای دفاع از استقلال وارد می شود | آوای استقلال
0
آقا محمدی استعفا نکرده است؛

هیات مدیره برای دفاع از استقلال وارد می شود

  • کد خبر : 38332
  • ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۴
هیات مدیره برای دفاع از استقلال وارد می شود
آخرین باری که مدیران ارشد باشگاه استقلال دور هم جمع شدند و درباره مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر پرداختند به چند ماه پیش بر می‌گردد، به آخرین روزهای بهمن ماه سال ۱۴۰۲، مدیران ارشد آبی‌پوشان گرد هم جمع شدند تا پیرامون مسائل مختلف استقلال به بحث و تبادل نظر بپردازند، یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در این نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت ایجاد تعامل بین مدیر عامل با سرمربی و رفع اختلاف نظر میان آنها بود!

به گزارش آوای استقلال، حالا و در روزهایی که آخرین روزهای فروردین ماه را پشت سر می‌گذاریم قرار است اولین نشست هیات مدیره استقلال در سال ۱۴۰۳ برگزار شود، این جلسه به احتمال زیاد ظرف ۴۸ ساعت آینده در ساختمان خیابان علامه جنوبی برگزار شود.
مهدی افضلی، فرشید سمیعی، مهدی حیدرزاده سه عضو هیات مدیره باشگاه استقلال به همراه مدیرعامل یعنی علی خطیر دور یک میز می‌نشینند تا پیرامون مهم‌ترین اتفاقات این باشگاه حرف بزنند و تصمیم‌گیری کنند.
به طور حتم علی آقا محمدی در این  نشست هیات مدیره باشگاه استقلال شرکت نخواهد کرد، البته بر خلاف شایعاتی که مطرح می‌شود عضو با نفوذ و شناخته شده هیات مدیره باشگاه استقلال استعفا نکرده است، شانزدهم دی‌ماه سال ۱۴۰۲ بود که علی آقا محمدی جانشین  علی خانی در هیات مدیره استقلال شد، از  روزی که آقا محمدی معرفی شد در هیچ کدام از جلست هیات مدیره شرکت نکرد تا در در هیچ کدام از اتفاقات و تصمیمات این باشگاه نقشی نداشته باشد.
پیگیری‌های خبرنگار آوای استقلال حکایت از این دارد علی آقا محمدی منتظر برگزاری مجمع جدید باشگاه استقلال است تا تکلیف آبی‌پوشان به صورت رسمی مشخص شود، گفته می‌شود اگر مالک بعدی استقلال هلدینگ معتبری باشد به احتمال زیاد آقا محمدی در استقلال ماندنی خواهد شد و حضورش در جمع مدیران آبی‌پوشان پر رنگ‌تر خواهد شد!
آکادمی باشگاه استقلال یکی از مهم‌ترین موضوعات مطرح شده در جلسه بعدی هیات مدیره استقلال خواهد بود، اصغر حاجیلو در فصل گذشته ریاست آکادمی آبی‌پوشان را بر عهده داشت، اینکه او ابقا یا برکنار شود هنوز به صورت رسمی مشخص نیست. هیات مدیره استقلال سرنوشت آکادمی باشگاه استقلال را به شخص مدیرعامل واگذار خواهد کرد و علی خطیر درباره تیم‌های پایه‌ای آبی‌پوشان تصمیم خواهد گرفت.
آنچه مشخص است به طور حتم تکلیف آکادمی باشگاه استقلال ظرف چند روز آینده مشخص خواهد شد. اتفاقات مهمی در این باره در راه است، منتظر باشید.
لیگ برتر به اوج حساسیت خود رسیده است و هفته‌های پایانی لیگ برتر و در هفته‌های پایانی این رقابت‌ها با حساسیت بیشتری دنبال خواهد شد، در جدول رده بندی استقلال با ۵۰ و پرسپولیس با ۴۹ امتیاز به ترتیب در رده‌های اول و دوم قرار دارند و به طور حتم یکی از این دو تیم جام قهرمانی را بالای سر خواهند برد.
اهمیت هفته‌های پایانی لیگ برتر باعث شده تا دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در چند روز اخیر بیانیه‌هایی را علیه یکدیگر صادر کنند، باشگاه استقلال بر این باور است بیشترین لطمه را از داوری‌ها خورده است و از طرف دیگر باشگاه رقیب یعنی پرسپولیس با اشتباهات داوری امتیازات زیادی را به دست آورده است.
اخبار دریافتی خبرنگار آوای استقلال حکایت از این دارد هیات مدیره باشگاه استقلال قصد دارد به صورت ویژه از تیم استقلال حمایت کند، مدیران ارشد آبی‌پوشان بر این باور هستند حق استقلال تضییع شده است و باید از تیمی که صدرنشین لیگ برتر است حمایت ویژه‌ای شده و از مدیران فدراسیون فوتبال، کمیته داوران،  کمیته انضباطی و کمیته اخلاق نظارت ویژه ای به هفته پایانی لیگ برتر داشته باشند!
مسائل مالی موضوعی است که در تمام نشست‌های هیات مدیره باشگاه استقلال مطرح شده و صد البته خواهد شد، در جلسه آینده درباره تزریق منتابع مالی و پرداخت بخشی دیگر از قراردادهای مربیان و بازیکنان استقلال پرداخت شود تا آنها با انگیزه و روحیه بیشتری بازی‌های باقیمانده را دنبال کنند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=38332

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.