هوادار نگران است | آوای استقلال
0
آقای خطیر روزه سکوت را بشکنید!

هوادار نگران است

  • کد خبر : 35804
  • ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴
هوادار نگران است
پرسپولیس از لحظه جدایی یحیی گل محمدی آستین همت را بالا زد و یک کشور را بسیج کرد تا مشکل برانکو برای حضور روی نیمکت تیمش را حل کند.

به گزارش آوای استقلال، خدا را شکر با دست و دلبازی مسئولین بخش قابل توجهی از مالیات سنگین برانکو بخشیده شد و مابقی هم از جیب مردم برداشت می شود. بعدا مشخص خواهد شد این پول، چه کسانی را از چه قشری به خاک سیاه نشانده و مانند ماجرای صندوق بازنشستگان چه افراد زحمتکش و نجیبی زیر فشار حضور برانکو له شده اند!
مسئولین پرسپولیس در شرایطی که مربی دندان گرد کروات همراه تیم ملی عمان در مسابقات جام ملت های آسیا، حضور دارد به شدت پیگیر مذاکرات و شل کردن سر کیسه برای جلب موافقت او هستند و از آن طرف از جذب بازیکن هم غافل نشده اند و مذاکره با عبدالکریم حسن را آغاز کردند.
باشگاه پرسپولیس همزمان با پیگیری حل مشکل برانکو تلاش برای جذب مدافع سابق تیم ملی قطر را نیز با تمام توان پیش می برد و پس از چندین مرتبه مذاکره با وی،‌ با این بازیکن به توافق اولیه هم رسید و اکنون نیز به دنبال تأمین منابع مالی برای پیش‌ پرداخت به این بازیکن هستند تا به‌زودی زمینه حضور او در تهران و عقد قرارداد رسمی با وی را فراهم کنند که البته بخش تامین منابع مالی برای این باشگاه راحت ترین کار ممکن است بانکها، صندوق های بازنشستگی، وزارت صمت، ایرانسل، همراه اول، وزارت ورزش و…همه در حالت آماده باش، آماده خدمت رسانی به تیم قهرمان دو دقیقه ای آسیا هستند!
در میان اینهمه تلاش و پویایی پرسپولیسی ها، مدیران استقلال معلوم نیست کجا هستند و چه می کنند؟!
آقای خطیر تیمی که شما به خاطر خوشایند فدراسیون خودتان را ملزم به رعایت قوانین من در آوردی کردید و آن را دست و پا بسته راهی لیگ و جدال با حریفان تا بن دندان مسلح کردید حالا و تا اکنون هم تنها، تماشاگر تلاش تیم های لیگی برای تقویت خودشان است!تیمی با نیاز مبرم به بازسازی و ترمیم اکنون و در نیم فصل نقل و انتقالات هم تکاپوی تیم های رقیب برای تقویت شان را به نظاره نشسته حال آنکه آنها ابتدای فصل چنان تیمی بسته اند که جای هیچ ترمیم و تزریق مولتی ویتامینی باقی نگذاشته اند اما باز ولع جذب بازیکن دارند بعد مسئولین استقلال پشت میزهای خود نشسته اید و تماشاگر ویژه حرص و جوش خوردن هواداران استقلال و خوشحالی هواداران رقبا از تلاش مسئولین تیم شان هستید!
آقای خطیر روزه سکوت خود را بشکنید و هواداران را از اقدامات باشگاه در این روزهای حساس مطلع کنید.
اگر واقعا در این روزهای پر تب و تاب در حال یارگیری و تقویت تیم هستید با تشریح اوضاع و بیان روند مذاکرات ،خیال هواداران را آسوده کنید سکوت سنگین این روزهای شما و راویان اخبار و ناقلان آثار و طوطیان شکرشکن شیرین گفتار و خوشه چینان خرمن سخن دانی و صرافان سر بازار معانی وچابک سواران میدان مدعی که در کادر مدیریتی گرد شما جمع آمده اند، جز عجز و ناتوانی در بازار نقل و انتقالاتی معنایی ندارد و ای کاش سکوت خود بشکنید و نهیبی به این خیالات و افکار منفی بزنید…
آقای خطیر این درست است که به عمل کار برآید به سخنرانی نیست اما به موازات همین مَثَل نیز داریم که تا مرد سخن نگفته باشد عیب و هنرش نهفته باشد!
یعنی چنانچه مرد میدان هستید باید بگویید چه کرده اید تا عیار کارهای کرده مشخص شود مگر آنکه شما نگران نکرده ها باشید و بیم آن که تا لب بگشایید مشخص شود دست روی دست گذاشته اید و هواداران خشمگین شوند از بی کفایتی ها…!
اما آقای خطیر دست روی دست گذاشتن شما با سکوت امروز بقای فردای تان را تضمین نمی کند این هواداران هر چه بگذرد شعله های خشم شان وسیع تر می شود و آن روز که در استادیوم به تماشای بازی و در رویای بالا و پایین پریدن برای جلب توجه دوربین ها هستید شعار هواداران مثل زلزله ای ده ریشتری همه دنیا و رویاها و خواب و خیال را روی سر شما و اعضای کادر مدیریتی که دور خود جمع کرده اید تا سر سفره استقلال به نام و نان و نوایی برسند،خراب می کند!
آقای خطیر اگر همانگونه که ادعای دوست داری استقلال را دارید به واقع استقلالی هستید این روزهای پر استرس هواداران را درک می کنید و می دانید چه سخت
می گذرد بر آنها، اگر تا کنون نشسته اید و رویا پردازی می کنید از خواب گران برخیزید و کاری کنید تا زمانی که کاری از دست تان بر می آید فردا که هواداران برای برکناری تان متحد و مُصر وزارت ورزش را تحت فشار بگذارند دیگر برای از جایی برخاستن دیر است. گمان نکنید می توانید نیم فصل بعدی هم در سایه دانش فنی نکونام و تلاش و تعصب بازیکنان با پز مدیریتی روزگار خوشی را نقاشی کنید!
سکوت را بشکنید اگر بی خیال و بی کار نبوده اید در این روزها…

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=35804

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.