همه استقلالی ها باید عادلانه دستمزد بگیرند | آوای استقلال
2
این رسم غلط را برای همیشه منسوخ کنید

همه استقلالی ها باید عادلانه دستمزد بگیرند

  • کد خبر : 28280
  • ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۹
همه استقلالی ها باید عادلانه دستمزد بگیرند
در این که قیمت بازیکنان با یکدیگر کاملاً متفاوت است و اساساً این تفاوت باید وجود داشته باشد، کوچکترین تردیدی نیست چون قطعاً قیمت فوتبالیستی که در تمام بازی ها فیکس بازی می‌کند با مبلغی که یک مهره همیشه نیمکت نشین دریافت می کند باید متفاوت باشد.

به گزارش آوای استقلال، بنابراین بحث ما اصلاً میزان رقم ثبت شده در قرارداد فوتبالیست ها نیست بلکه معتقدیم عدالت باید در شکل پرداخت آنها به طور دقیق رعایت شود. مسئله ای که متاسفانه باز هم در استقلال دردسرساز شده است.

پرداخت های متفاوت

یک بازیکن می تواند قراردادی ۲۰ میلیاردی داشته باشد و بازیکن دیگر قراردادی ۲ میلیاردی. طبیعی است که این تفاوت‌ها در تمام فوتبال جهان وجود دارد اما هنگام پرداخت دستمزد ها اگر قرار است پرداختی صورت بگیرد ،به همه نفرات باید طبق درصد معین و عادلانه پرداخت شود اگر قرار است ۱۰  درصد از کل مبلغ قرارداد ها پرداخت شود، همه نفرات از ارزانترین بازیکن تا گرانترین ستاره باید همان ۱۰ درصد را بگیرند. اینطوری عدالت رعایت می شود و پرداخت ها در مسیر درست قرار خواهد گرفت.

رفتار متناقض

متاسفانه استقلال دوباره دچار همین مشکل قدیمی شده است. مشکلی که گاهی اوقات حتی در دوران هم مدیرعاملی  فتح‌الله‌زاده هم در سنوات گذشته مطرح می شد الان مدیر عامل استقلال با صراحت می گوید مدیران قبلی توازن را در پرداخت ها رعایت نکرده اند و یک بازیکن ۱۸ درصد گرفته اما دیگری میزان دریافتی اش به ۵۵ درصد هم رسیده است .تفاوت ای کاملا آشکار که تحت هیچ شرایطی پذیرفتنی نیست البته مدیران استقلال چاره‌ای ندارند تا این وضعیت را حداقل تا پایان این فصل تحمل کنند اما امیدواریم از فصل آینده دیگر شاهد چنین تبعیضی نباشیم.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=28280

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.