کاپ سفارشی را به نام پرسپولیس بزنید و تمام | آوای استقلال
2
زحمت برگزاری بازی ها را نکشید

کاپ سفارشی را به نام پرسپولیس بزنید و تمام

  • کد خبر : 30593
  • ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱
کاپ سفارشی را به نام پرسپولیس بزنید و تمام
در آستانه آغاز هفته بیست و هشتم لیگ برتر سازمان لیگ اعلام کرد بازی پیکان با پرسپولیس که طبق برنامه قبلی قرار بود در ورزشگاه شهید دستگردی برگزار شود به استادیوم آزادی منتقل شده است !!

به گزارش آوای استقلال، این یعنی یک فرصت بسیار خوب برای یکی از مدعیان قهرمانی این فصل تا برخلاف تمام قوانین مندرج در فوتبال جهان، در هر دو بازی رفت و برگشت خود برابر پیکان میزبان باشد و در چنین روزهای حساسی با لطف بسیار بزرگی مواجه شود.
لطفی که در حق هیچ کدام از تیم‌های لیگ برتری دیگر صورت نگرفته بود و همین جاست که مشخص می‌شود ما شبیه به هم نیستیم!
پرسپولیس بازی رفت با پیکان را در ورزشگاه آزادی برگزار کرد و حالا مسابقه برگشت خود را هم همانجا برگزار می‌کند.
انگار نه انگار که پیکان دو استادیوم شهید دستگردی و انقلاب کرج را به عنوان ورزشگاه های محل برگزاری دیدارهای خانگی خود معرفی کرده است.
اصلا انگار نه انگار که شرایط همه تیم ها برای انجام مسابقات باید یکسان باشند کسی هم به این مسئله توجه نمی کند که استقلال و بقیه تیم های لیگ برتری هنگامی که مهمان پیکان می شدند، در ورزشگاه خالی از تماشاگر دستگردی به میدان می رفتند اما همه چیز برای پرسپولیس باید متفاوت باشد.
وقتی اصرار بر این همه تفاوت است اصلاً برگزاری رقابت های لیگ برتر چه حاصلی دارد چرا باید این همه آدم بیخودی زحمت بکشد و بر این باور باشند که همه چیز به صورت عادلانه میان باشگاه ها تقسیم می شود؟وقتی قرار است در بزنگاه های حساس لیگ برتر همه امکانات در اختیار یک باشگاه باشد، بهتر است بیخودی این همه هزینه نکنیم و از همان ابتدای کار کاپ قهرمانی مسابقات را به پرسپولیسی ها بدهیم تا ویترین افتخاراتشان با چنین جام هایی که به لطف سفارش های خاص پر می شود، زرق و برق بیشتری به خود بگیرد .
اینگونه حداقل بقیه تیم های لیگ برتری هم تکلیف خود را می دانند و شاید اصلاً بروند و برای خودشان یک جام دیگر برگزار کنند،جامی که قهرمانان بر اساس شرایط مساوی تعیین می شود نه طبق معیار هایی که در دقیقه ۹۰ عوض می شوند.
بیخودی زحمت برگزاری بازی ها را نکشید.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=30593

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 3انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.