همدانی: چرا به پرونده بازیکن ملی‌پوش رسیدگی نشد؟/ استقلال نباید مقابل مس غفلت کند | آوای استقلال
1

همدانی: چرا به پرونده بازیکن ملی‌پوش رسیدگی نشد؟/ استقلال نباید مقابل مس غفلت کند

  • کد خبر : 19031
  • ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۴
همدانی: چرا به پرونده بازیکن ملی‌پوش رسیدگی نشد؟/ استقلال نباید مقابل مس غفلت کند
بازیکن سابق تیم استقلال گفت: استقلال در دیدار با مس رفسنجان نباید غفلت کند.

ستار همدانی در گفت‌وگو با آوای استقلال درباره بازی استقلال مقابل مس رفسنجان در هفته چهاردهم لیگ برتر گفت: مس تیم خیلی خوبی نشان داده است و با وجود فقط دو سال از حضورش در لیگ برتر می‌گذرد، نشان داده‌اند که با برنامه هستند. اگر استقلال غفلت کند برابر این تیم کارش سخت خواهد شد. استقلال باید برای این دو بازی تا پایان نیم فصل اول تمرکز کافی داشته باشد تا بتواند امتیازها را جمع کند.

او ادامه داد: استقلال در بحث هنر ایجاد موقعیت خوب نبوده، ولی در بحث دفاعی عملکرد خوبی داشته است. می‌دانیم بازیکنان جدید برای هماهنگی در فضای استقلال نیاز به زمان دارند. امیدوارم یکسری نقاط ضعف برطرف شود تا استقلال به لحاظ هماهنگی و هارمونی در نیم فصل دوم شرایط مطلوبی داشته باشد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص پرونده شکایت بازیکن گابنی گل‌گهر سیرجان گفت: به دلیل اینکه اشرافی روی این پرونده نداریم، نمی‌توانم اظهار نظر کنم. باید پرونده‌ها را از صفر تا صد مهم بدانیم، نباید اینطور باشد که بگوییم این پرونده مهم است و دیگری مهم نیست. دلیل اینکه این پرونده حساسیت ایجاد کرد، زودتر رسیدگی کردن به آن بود. ای کاش زودتر رسیدگی نمی‌شد و این شائبه‌ها بوجود نمی‌آمد. در فوتبال ما اتفاقات بدتری می‌افتد، از جمله ماجرای مدافع ملی‌پوش مان که صدای او در صفحات مجازی پخش شد، چرا به این مسائل رسیدگی نمی‌شود. وقتی به این مسائل رسیدگی نمی‌کنند، شائبه‌ها بیشتر شده و برخی‌ها تصور می‌کنند سلیقه‌ای رفتار می‌شود.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=19031

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.