نکونام:خنده‌ دارد از لالیگا بیایم ودرباره رنگ لباس حرف بزنم! | آوای استقلال
1

نکونام:خنده‌ دارد از لالیگا بیایم ودرباره رنگ لباس حرف بزنم!

  • کد خبر : 38936
  • ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۳
نکونام:خنده‌ دارد از لالیگا بیایم ودرباره رنگ لباس حرف بزنم!
سرمربی تیم فوتبال استقلال به حواشی مربوط به قبل از بازی تیمش مقابل فولاد خوزستان واکنشی جالب توجه داشت.

به گزارش آوای استقلال، جواد نکونام در نشست خبری پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل فولاد خوزستان گفت: تشکر می‌کنم از هواداران‌مان، این برد متعلق به آنهاست، واقعاً انرژی و نیرویی که امروز گذاشتند به تیم ما خیلی کمک کرد و خدا را شکر که شرمنده نشدیم، توانستیم بازی را ببریم و سه امتیاز را با عشق تقدیم هواداران کنیم. ما می‌دانستیم که بازی سختی داریم و با توجه به اینکه فولاد برای نیفتادن بازی می‌کرد، می‌دانستیم که می‌خواهد بازی را از ریتم بیندازد و با بچه‌ها صحبت کرده بودیم که جلوی این کار را با سرعت دادن به بازی بگیریم تا به موفقیت برسیم. در نیمه اول یک مقدار ریتم بازی ما پایین بود و چیزی نبود که من می‌خواستم.

وی در ادامه افزود: در نیمه دوم موقعیت خلق کردیم و کاملاً در زمین حریف بودیم و توانستیم به گل برسیم. اگر دقت می‌کردیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. تمام تمرکزمان روی این بود که یار و نفری نداشتیم و شرایط در آخر بازی برای ما سخت شد، اما در همان زمان هم می‌توانستیم روی ضدحمله به گل برسیم. موقعیتی به حریف غیر از یک صحنه ندادیم و سازمان خوبی داشتیم. با توجه به اینکه چند بازیکن‌مان را نداشتیم توانستیم نتیجه خوبی بگیریم.

سرمربی استقلال خاطر نشان کرد: دوست دارم یک نکته را به هواداران‌مان بگویم، همه دوست دارند ما ببازیم! خیلی راحت و شفاف، هر جوری که دوست دارند می‌خواهند که تیم ما نتیجه نگیرد. فقط به هواداران‌ و بازیکنان‌مان گفتم که نیاز داریم تمرکز داشته باشیم و کارمان را انجام دهیم. وظیفه ما این است که به خاطر مردم کارمان را انجام دهیم، ولی روی اتفاقات باید تمرکز داشته باشیم تا به نتیجه برسیم. تا اینجا فوق‌العاده کار کردیم و اگر شرایط ایده‌آلی که برای استقلال می‌خواستیم، فراهم می‌شد خیلی زودتر جشن قهرمانی می‌گرفتیم.

«همه کس‌، همه کار می‌کند که ما نتیجه نگیریم.»، نکونام با یادآوری این جمله تأکید کرد: چیزهای کوچک و درشت را می‌بینیم، اما برای استقلال مو را از ماست بیرون می‌کشند و نمک و شکر را از هم جدا می‌کنند. با این حال بازی تیم‌های دیگر با هوادار برگزار می‌شود. اگر یک نفر دنبال ما باشد و بخواهد پایش را این طرف و آن طرف بگذارد همه اتفاقات و قوانین جابه‌جا می‌شود، ولی برای تیم رقیب می‌بینید چه می‌شود. ما هم در ورزشگاه پاس قوامین بازی کردیم، ولی هواداری وجود نداشت، با این حال برای تیم رقیب هوادار وجود دارد! من عاشق بازی کردن همه تیم‌ها با حضور هوادار هستم، ۱۰۰ هزار هوادار بیاید و مردم از بازی‌ها لذت ببرند.

وی تصریح کرد: کسانی هستند که طرفدار آن رنگ هستند و در فوتبال تصمیم‌گیرنده. امیدوارم شرایط طوری باشد که هر تیمی که لیاقت دارد در روز آخر قهرمان شود.

سرمربی استقلال درباره قضاوت بنیادی‌فر گفت: داوری که خوب و قوی هست اصلاً نیازی نیست درباره آن صحبت شود. بنیادی‌فر یکی از داوران فوق‌العاده کشورمان است و می‌دانیم که اگر خدای نا کرده اشتباهی کند سهوی و فوتبالی است و به خاطر همین اعتماد کامل همیشه به او وجود دارد و به نظر من یکی از بهترین داوران ایران است.

نکونام درباره عملکرد سامان تورانیان اظهار کرد: سامان فوتبالیستی آینده‌دار است و بازی اولش هم امروز نبود، قطعاً در آینده برای استقلال بازی‌های درخشان‌تری خواهد داشت. عملکردش امروز همان چیزی بود که ما می‌خواستیم. طبیعی است که در جوی که وجود داشت در کنار بازیکنان دیگر فوق‌العاده کار کرد.

وی در پاسخ به این سؤال که «کار نقل‌وانتقالات و تمدید قرارداد بازیکنان شروع شده است؟»، گفت: ما مشکلی نداریم، یک بدهی باشگاه به بازیکنان از سال قبل دارد، منتظریم کار جابه‌جایی این پول انجام شود تا بازیکنانی که برای تسویه حساب می‌روند درباره تمدید قراردادشان صحبت شود. تمام بازیکنانی که در تیم ما هستند قطعاً همه آنها به خاطر مردانگی که کردند در تیم می‌مانند، مگر اینکه بازیکنی بخواهد جدا شود. ما لیست خالی داریم و با توجه به مصدومیت‌ها و اتفاقاتی که افتاده لیست‌مان جا دارد و امیدوارم که بتوانیم بازیکنان بیشتری داشته باشیم. برای مثال ما با ۱۹ بازیکن بزرگسال چطور می‌توانیم در آسیا بازی کنیم؟ امیدوارم که قانون درست شود. بازیکنان ما به خاطر کار بزرگی که انجام دادند من از همه آنها درخواست و به باشگاه‌ هم اعلام می‌کنم که بمانند.

سرمربی استقلال در واکنش به برخی حاشیه‌ها از جمله سؤالات هماهنگ‌شده در نشست‌های خبری تا صحبت درباره احکام انضباطی، رنگ پیراهن او و … و در پاسخ به این سؤال که آیا در لالیگا که بازی کرده است چنین مسائلی مطرح بوده است، گفت: دو موضوع است، یکی اینکه صحبت من خارج از چارچوب فوتبال نیست. این مسائل به خاطر اینکه نتیجه داده است، ادامه پیدا می‌کند. می‌گویند بیانیه ندهید مصاحبه می‌کنند، می‌گویند مصاحبه نکنید، مدیر رسانه‌ای حرف می‌زند. می‌گویند حرف نزنید یک پست‌هایی حرف‌ می‌زنند و همه چیز از دست‌مان در رفته است. من در این رقابتی که وجود دارد استفاده می‌کنم، در گذشته با یحیی گل‌محمدی عزیز و الان با اوسمار رقابت می‌کنیم و باعث پیشرفت من هم می‌شود. ما زحمت‌مان را می‌کشیم و امیدوارم هر تیمی که لیاقت دارد قهرمان شود و جام بگیرد. تیم ما تا الان زحمت کشیده و مشکلات هم همیشه بوده است. من در ۴۸ ساعت گذشته به بازیکنانم هم گفتم که آمادگی همه چیز را داشته باشند. من خودم بازی را بلد هستم، ولی به هر حال یکسری چیزها هست که تمرکز ما را به‌هم بزنند. این مسائل روی تیم ما اثر نمی‌گذارد و می‌دانیم چطور رفتار کنیم و طرف‌مان را می‌شناسیم و به خاطر همین روز اول گفتیم که از جنس همین فوتبال هستیم.

وی در پاسخ به این سؤال که «مرادمند به سه بازی آینده می‌رسد؟»، عنوان کرد: حسین مرادمند را می‌توانستم امروز بازی دهم، اما شاید شرایطش طوری شود که سه بازی آینده را از دست بدهد. آرمین سهرابیان هم همین‌طور بود، اما من سلامتی بازیکن برایم مهم است و توجه می‌کنم که با آینده بازیکن بازی نشود و ریسک نمی‌کنم. هر بازیکنی که سالم باشد سعی می‌کنیم استفاده کنیم. هر دو بازیکن در حال تمرین هستند، من امروز مجتبی فراشوندی را جای مرادمند آوردم، بازیکن امیدهای خودمان هست که بازیکن آینده‌داری هست.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ‌در واکنش به حاشیه‌هایی که درباره رنگ پیراهن فولاد به وجود آمد، اظهار داشت: درباره حاشیه لطفاً سؤال نکنید، خنده‌دار است که من از لالیگا بیایم درباره این مسائل توضیح بدهم.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=38936

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.