همدانی در گفت وگو با آوای استقلال: نوع مدیریت پدر فوتبال ما را درآورده است | آوای استقلال
5
همه این مدیران برای کندن به استقلال آمدند

همدانی در گفت وگو با آوای استقلال: نوع مدیریت پدر فوتبال ما را درآورده است

  • کد خبر : 18589
  • ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۸
همدانی در گفت وگو با آوای استقلال: نوع مدیریت پدر فوتبال ما را درآورده است

ستار همدانی درباره حذف سرخابی ها از آسیا در گفت و گو با آوای استقلال اظهار داشت: نوع مدیریت پدر فوتبال ما را در آورده است. یکی از مواردی که باعث شده تا استقلال آسیب ببیند همین نحوه مدیریت هاست و همه آن دوستانی که قبلا بودند مقصر هستند و هیچکس نمی تواند خودش را […]

ستار همدانی درباره حذف سرخابی ها از آسیا در گفت و گو با آوای استقلال اظهار داشت: نوع مدیریت پدر فوتبال ما را در آورده است. یکی از مواردی که باعث شده تا استقلال آسیب ببیند همین نحوه مدیریت هاست و همه آن دوستانی که قبلا بودند مقصر هستند و هیچکس نمی تواند خودش را از این قضیه مبرا کند و بگوید فلانی مقصر است.
وی ادامه داد: بدهای این دو باشگاه چند سال است که انباشته شده و من فکر می کنم همه این داستان ها از گذشته ایجاد شده و اگر یادتان باشه همیشه تاکید میکردم این مدیرانی که به استقلال آمدند، نیامدند تا چیزی به این باشگاه اضافه کنند و همه برای کندن آمده اند. حالا باز هم این اتفاق تکرار شده است و حالا باز هم متاسفانه باید این واقعیت تلخ را پذیرفت و حسرت این اتفاق را خورد.
همدانی درباره مقصر اصلی و اینکه گفته می شود فدراسیون تقصیر کار اصلی این ماجراست گفت: من به عنوان مدیر یا مدیرعامل یک مجموعه باید انقدر کارم را درست انجام بدهم که فدراسیون هر مانعی هم می خواهد بتراشد کارها خراب نشود تا به این وسیله بهانه ای نیز برای پوشش اقدامات یک مدیر ایجاد شود. من معتقدم ایراد از باشگاه هاست و آنها باید به این فکر می افتادند.
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: به هر حال فدراسیون هم یکسری مسئولیت ها دارد و نمی گویم آنها هم شانتاژ نکردند و بی تقصیر هستند اما ما باید چرا کاری کنیم که آتو دست فدراسیون فوتبال بدهیم؟

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=18589

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.