همدانی: استقلال نسبت به پارسال ضعیف‌تر شده! | آوای استقلال
2
مجیدی با تیمی که خودش بسته باید به ناکامی‌ها پایان دهد

همدانی: استقلال نسبت به پارسال ضعیف‌تر شده!

  • کد خبر : 14833
  • ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳
همدانی: استقلال نسبت به پارسال ضعیف‌تر شده!
پیشکسوت استقلال گفت: سرمربی با تیمی که خودش بسته باید نتایج خوبی بگیرد و به ناکامی‌ها پایان دهد.

به گزارش آوای استقلال،ستار همدانی ، در خصوص شرایط فصل جدید برای استقلال با توجه به اینکه سرمربی شخصاً تیم را بسته، اظهار داشت: خوشحالم اتحاد در باشگاه استقلال ایجاد شده و مشکلات کمرنگ‌تر شده‌اند. سرمربی حق دارد خودش تیم را ببندد و اختیار امور را در دست بگیرد. مجیدی ۳ بار هدایت استقلال را به عهده گرفت، اما هر ۳ بار در میانه فصل و تیم‌هایی بودند که مربیان دیگر بسته بودند. سرمربی با تیمی که خودش بسته باید نتایج خوبی بگیرد و به ناکامی‌ها پایان دهد.

هافبک اسبق آبی‌‎ها درباره قرعه کشی لیگ‌برتر بیست‌ویکم و دیدار‌های استقلال عنوان کرد: قرعه نقش مهمی در روند موفقیت یک تیم دارد، اما تیمی که بخواهد مدعی قهرمانی باشد نباید نام رقبا برایش فرقی داشته باشد و در تمام بازی‌ها برای برد به زمین برود. باید گام به گام پیش برویم و برای هدف‌های بزرگ بجنگیم.

پیشکسوت استقلال در رابطه با نیاز تیم به جذب بازیکنان جدید عنوان کرد: استقلال نسبت به پارسال ضعیف‌تر شده و قطعاً باید تقویت شود. بازیکنان خارجی باکیفیت باید زودتر جذب تیم شوند؛ امسال سالی است که باید قهرمان شویم.

وی درباره مشکلات زمین تمرین استقلال عنوان کرد: بعضی موارد حق مسلم و نیاز‌های اولیه یک باشگاه بزرگ و مردمی هستند و باید چنین مشکلاتی سریعتر حل شوند. به عنوان یک هوادار آرزو دارم روز‌های خوب استقلال مجدداً تکرار شوند و با روند خوبی که تیم در پیش می‌گیرد به قهرمانی و موفقیت برسیم و دل هواداران شاد شود.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=14833

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.