نگاهی به ترین‌های نیم‌فصل دوم؛ درخشش سرخابی‌ها و حضور غیرمنتظره خودروسازان | آوای استقلال
0

نگاهی به ترین‌های نیم‌فصل دوم؛ درخشش سرخابی‌ها و حضور غیرمنتظره خودروسازان

  • کد خبر : 37962
  • ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۹
نگاهی به ترین‌های نیم‌فصل دوم؛ درخشش سرخابی‌ها و حضور غیرمنتظره خودروسازان
در آستانه آغاز ادامه دوباره رقابت‌های لیگ برتر، بررسی عملکرد تیم‌ها، حکایت از ثبت آمار و ارقامی جالب‌توجه دارد.

به گزارش آوای استقلال، مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران در سال ۱۴۰۳ کار خود را با برگزاری دیدارهای معوقه آغاز می‌کند و روز چهارشنبه پانزدهم فروردین‌ماه، سپاهان در دیداری معوقه از هفته شانزدهم لیگ برتر در تبریز میهمان تراکتور است و آلومینیوم اراک هم در دیداری معوقه از هفته هجدهم لیگ برتر باید در همان روز در خانه برابر هوادار تهران قرار گیرد. البته که با برگزاری این ۲ مسابقه هم جدول رقابت‌های لیگ تکمیل نخواهد شد و همچنان تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن باید دیدار معوقه‌شان را برگزار کنند تا شمار بازی‌های هر ۱۶ تیم لیگ یکسان شود.

رکورد ویژه آبی‌ها در نیم‌فصل دوم
استقلال در نیم‌فصل دوم عملکردی درخشان را از خود به جای گذاشته و شاگردان جواد نکونام در چندین پارامتر بهترین تیم هستند. آن‌ها با کسب ۱۴ امتیاز توانسته‌اند صدرنشین جدول رده‌بندی در نیم‌فصل دوم باشند و همچنین بیشترین برد (۴)، کمترین باخت (۰) و کمترین گل خورده (۱) در کارنامه آبی‌پوشان پایتخت دیده می‌شود. بعد از استقلال، نام پرسپولیس در رده دوم جدول نیم‌فصل دوم با کسب ۱۳ امتیاز به چشم می‌خورد که سرخ‌پوشان پایتخت هم در شرایطی مشابه استقلال ۴ برد را در نیم‌فصل دوم تجربه کرده‌اند.

۴ تیم مشترکاً بهترین خط حمله را دارند!
پرسپولیسی‌ها در کنار اینکه مشترک با استقلال صاحب عنوان بیشترین برد در نیم‌فصل دوم هستند، هم‌تراز با مس رفسنجان، تراکتور تبریز و البته پیکان تهران، بیشترین گل زده را هم در نیم‌فصل دوم دارند. هر ۴ تیم توانسته‌اند ۹ بار در نیم‌فصل دوم گل بزنند که رکوردی جالب‌توجه است و سرخ‌پوشان تبریزی در دیدار معوقه برابر سپاهان این فرصت را دارند تا بتوانند به تنهایی صاحب عنوان برترین خط حمله در لیگ بیست‌وسوم شوند؛ هر چند که سپاهانی‌ها هم با ۷ گل زده مدعی رسیدن به عنوان برترین خط حمله نیم‌فصل دوم هستند.

عجیب مثل تیمِ عنایتی
شاگردان رضا عنایتی در نیم‌فصل دوم از ۶ مسابقه موفق به کسب ۹ امتیاز شده‌اند که آمار قابل‌قبولی برای خودروسازان محسوب می‌شود. نکته عجیب و ویژه پیکانی‌ها در نیم‌فصل دوم، ثبت ۹ گل زده در کنار دریافت ۹ گل است! همین مسئله باعث شده تا در کنار کسب عنوان برترین خط حمله نیم‌فصل دوم، شاگردان عنایتی مشترک با تیم‌های فولاد خوزستان و نساجی مازندران، صاحب ضعیف‌ترین خط دفاع در نیم‌فصل دوم هم باشند و رکوردی عجیب را به نام خود ثبت کنند!

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=37962

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.