افزایش ناداوری بعد از حذف پرسپولیس | آوای استقلال
1

افزایش ناداوری بعد از حذف پرسپولیس

  • کد خبر : 38655
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۰
افزایش ناداوری بعد از حذف پرسپولیس
داوران فوتبال به پشتوانه کمیته داوران و با حمایت و پشتیبانی علی خسروی و خداداد افشاریان در لیگ چنان هوای پرسپولیس را دارند که پدر پسر را آنگونه نتواند!

به گزارش آوای استقلال، اما حمایت داوران از سرخ پوشان پایتخت تنها به بازی های لیگ ختم نمی شود آنها در هر جایی که پرسپولیس نیاز داشته باشند مثل یک ابر قهرمان ظاهر می شوند و برای نجات این تیم هر کاری که لازم باشد انجام می دهند و اصلا هم برایشان مهم نیست این جان فشانی برای نجات پرسپولیس چه تلفاتی در لیگ و جام حذفی و …به همراه خواهد داشت و چه تیم های به خاطر پرسپولیس قربانی می شوند.
سرخ پوشان پایتخت نشین در لیگ هر چه دارند از صدقه سر آن عده از داورانی است که وجدان را زیر پا گذاشته اند و انصاف و عدالت را سر بریده اند. سود و زیان تیم ها از داوری را نه از زبان کارشناسان معلوم الحال که اظهار نظرهای شان مطابق بر منفعت پرسپولیس است بلکه از کارشناسانی که وجدان را به هیچ بهایی نمی فروشند، سوال کنید تا بدانید اگر داوری ها و حمایت مطلق آنها از پرسپولیس نبود اکنون در کجای جدول ایستاده بود و برای بقا دست و پا میزد!
پنالتی های سهمیه ای، آوانتاژهای بی موقع به بازیکنان پا به توپ پرسپولیس یا پرسپولیسِ در حال حمله، پذیرفتن گلهای آفساید این تیم، اعلام خطا هایی که اصلا خطا نیست یا پنجاه پنجاه را که می شود خطا گرفت یا نگرفت، ولی داوران چون پای پرسپولیس وسط است تمام صحنه ها را خطا می گیرند تا دست و پای بازیکنان حریف را ببندند یا زهر حمله آنها را بگیرند اما اگر تیم خطا کننده پرسپولیس باشد داوران چشم می‌بندد، تو گویی هرگز خطایی ندیده اند آنقدر عادی و طبیعی نقش ندیدن را بازی می کنند!
در جام حذفی هم داستان بر همین منوال است راه دور نمی رویم که نیاز به زیر و رو کردن صحنه های بازی و کلنجار رفتن با حافظه را نداشته باشید. همین بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک را ببینید چطور داور خطای بازیکن پرسپولیس روی بازیکن آلومینیوم را ندید؟
به آن واضحی و به آن شدت اورونوف روی ایمان موسوی مرتکب خطا شد و داور هم به آن راحتی ندید و نخواست که ببیند و خطا نگرفت و همان حرکت به گل اول پرسپولیس منجر شد به همین راحتی با همین حجم از بی وجدانی و بی قانونی!
البته تیم آلومینیوم آنقدر خوب بود که با خواست خدا برای انتقام از بی عدالتی ها، یکی شد و نتیجه ای شگفتی انگیز به دست آمد: یک پیروزی برای اراکی ها که پرسپولیسی ها وقتی دو بر صفر یا چهار بر دو پیش بودند و حتی تصور هم نمی کردند چه بر سرشان خواهد آمد. اما خواست و ارداه خدا بر این بود درست جایی تقاص آنهمه بی عدالتی را بگیرد که درد استخوان سوزش درس عبرتی شود برای آنها که البته ته قلب شان به خدا و دست انتقامش باور دارند.
به هر حال در یک روز باشکوه برای اراکی ها، یک روز سخت و تحقیر آمیز برای سرخ های پایتخت رقم خورد و این تیم با ده گل خورده (در مجموع گل های وقت قانونی، دقایق اضافه و پنالتی ها)حذف شد تا هر چه داوران و دیگر عوامل بالا برنده این تیم تلاش کردند بی ثمر بماند و چاره ای برای شان باقی نماند جز آنکه با شدت بیشتری به جنگ دیگر تیم ها بروند.
به طور حتم و بدون کوچکترین تردیدی کمیته داوران از این لحظه به بعد با تلاش و دقت بیشتری بازی ها را مهندسی می کند.
تمام تلاش کمیته داوران در طول لیگ یک طرف، آنچه در این شش هفته باقی مانده انجام خواهند داد یک طرف. با این توضیح هر حرکتی از داوران قابل تصور است یعنی اگر شما دیدید داور توپ را برداشت و خودش توی دروازه گذاشت و به نشانه گل در سوت خودش دمید اصلا تعجب نکنید.
اگر در بازی های پرسپولیس بازیکنان تیم های رو به رو، سرشان به گوشه ای از زمین و دست و پای شان در گوشه های دیگر زمین افتاد اما داور خطا نگرفت تعجب نکنید، اگر زمانی که بازی برای سرخ ها گره خورده یا در بازی های استقلال، آبی پوشان پیش افتاده باشند، داور بی خود و بی جهت توپ را روی نقطه پنالتی بکارد…تعجب نکنید.
از بعد از حذف پرسپولیس در جام حذفی داوران تمام فشار و قدرت و توانشان را می گذارند که تیم محبوب شان را در لیگ قهرمان کنند اما …

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=38655

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.