میراث طلایی «فرهاد» برای «جواد»؛ ابوالفضل جلالی عصای دست است! | آوای استقلال
0

میراث طلایی «فرهاد» برای «جواد»؛ ابوالفضل جلالی عصای دست است!

  • کد خبر : 39158
  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۳
میراث طلایی «فرهاد» برای «جواد»؛ ابوالفضل جلالی عصای دست است!
ابوالفضل جلالی در فصل جاری لیگ برتر، نقش مهمی در ترکیب استقلال نکونام دارد.

به گزارش آوای استقلال، ابوالفضل جلالی زیر نظر نکونام به روزهای اوج خود رسیده است.

یکی از ستاره های فصل استقلال که با درخشش در هفته های اخیر حسابی محبوب هواداران آبی شده، ابوالفضل جلالی است. بازیکنی که طبق گزارش های قبلی با وضعیت مصدوم به این تیم پیوست اما هر وقت فرصت بازی به دست آورد همیشه با تمام توان ظاهر شد. او فصل پیش شرایط خاصی را تجربه کرد چرا که چندان توسط ساپینتو به بازی گرفته نشد اما با نظر کی‌روش مسافر جام جهانی شد و اتفاقا نمایش خوبی مقابل آمریکا داشت ولی این مساله هم باعث نشد ساپینتو او را به جعفر سلمانی ترجیح دهد. اتفاقی که حتی در شایعات نقل و انتقالاتی او را به پرسپولیس لینک کرد ولی تغییر سرمربی باعث شد جلالی در استقلال بماند و اتفاقا ستاره این تیم هم بشود. شاید برای هواداران استقلال تصور اینکه اگر ساپینتو مانده بود، الان باید درخشش جلالی را با پیراهن پرسپولیس می‌دیدند هم قابل تحمل نباشد.

جلالی که در طی دو فصل پیش هیچ پاس گلی نداده بود، حالا با ۱۰ پاس گل تا به اینجای لیگ بهترین پاسور مسابقات است. او نیم فصل اول را با ۳ پاس گل به پایان رساند اما در نیم فصل دوم و خصوصا از هفته بیست و یکم به یکباره موتورش روشن شد و از آن به بعد تقریبا در هر بازی یک پاس گل داده است. در واقع استقلال از هفته ۲۱ به بعد ۱۰ گل زده دارد که ۶ گل روی پاس‌های ابوالفضل جلالی به دست آمده. ضمن اینکه تیم نکونام در این مدت ۱۷ امتیاز گرفته که در ۱۳ امتیازش باید نقشی ویژه برای جلالی در نظر گرفت.

شاید کمتر کسی فکرش را میکرد بازیکن مصدومی که با نظر فرهاد مجیدی به استقلال آمد روزی آنقدر ستاره شود که امضایش پای تمام بردهای این تیم باشد و به یکی از امیدهای هواداران برای فتح جام تبدیل شود. این خلاصه تمام ماجرای ابوالفضل جلالی است.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=39158

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.