نماینده AFC در تبریز | آوای استقلال
1
مبادا پرسپولیسی ها شیطنت کنند!

نماینده AFC در تبریز

  • کد خبر : 32596
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۳
نماینده AFC در تبریز
باشگاه تراکتور طی بیانیه ای هوادارانش را به خویشتنداری دعوت کرده و نوشته است: بنا به اعلام و الزام ناظر فدراسیون فوتبال، باتوجه به حضور نمایندگان AFC، استفاده از هرگونه مواد دودزا و لیزر در دیدار تراکتور و پرسپولیس ممنوع است.

به گزارش آوای استقلال، همان‌طور که پیش از این نیز هواداران تراکتور فرهنگ غنی و شور و نشاط‌شان را نشان داده‌اند، انتظار می‌رود نهایت همکاری با عوامل برگزاری مسابقه انجام گیرد.
با توجه به شدت علاقه مردم تبریز به تیم شهرشان قطعا در این روز حساس به خوبی تمام موارد خواسته شده را رعایت می کنند تا میزبانی تراکتور در بازیهای آسیایی را به خطر نیندازند.
طرفداران تراکتور همانقدر که تیم محبوب شان را دوست دارند به خوشنامی و ترویج فرهنگ آذری ها نیز علاقمند هستند از این رو به خوبی می توان پیش بینی کرد که امشب از سوی تماشاگران تراکتور اتفاقی رخ نخواهد داد که به تراکتور، فرهنگ شهر شان و اعتبار فوتبال کشور لطمه ای وارد شود اما از طرفی رقیب امروز تراکتوری ها پرسپولیس است تیمی که طرفدارانش برای دیدن این بازی قطعا در استادیوم حضور پررنگی خواهند داشت. از آنجا که رقابت بین این دو تیم جدی و سخت و نفس گیر است هیچ بعید نیست عده ای از طرفداران این تیم(درست تر آن است که بنویسیم عده ای تماشاگر نما که می توانند جزو علاقمندان به پرسپولیس باشند)در اقدامی شیطنت آمیز دست به رفتاری بزنند که میزبانی تراکتور را با مشکل رو به رو کند.
همه اهالی فوتبال حالا دیگر آن کلیپ پر حاشیه ای که افشین پیروانی در آن از بازیکنان تیم می خواهد برای پیروزی در زمین، هر شارلاتان بازی که بلد هستند را اجرا کنند را دیده اند بر این اساس دور از ذهن نمی بینند که او بار دیگر چنین دستوری صادر کند، منتهی این بار مستقیم و غیر مستقیم طرفداران این تیم را تحریک و یا وادار به این کار کند.
وقتی تراکتوری ها علاوه بر فشار بازی باید نگران سکوها و آرامش سکو نشینان باشند تا میزبانی را از دست ندهند یک حرکت اشتباه از جانب تماشاگران می تواند به طور کل تمرکز و اعصاب بازیکنان تراکتور را بر هم بریزد.
تاکید می کنیم همه طرفداران پرسپولیس چنین رفتاری را بروز نمی دهند و همه آنها برای رسیدن به برد دست به هر بی اخلاقی نمی زنند اما نمی توان منکر وجود تماشاگر نماهایی شد که به بهانه تعصب به تیم شان هر کاری را برای برد و کسب پیروزی تیم شان جایز می دانند(پیروانی هم با آن حرفها مثلا می خواست انگیزه تیمش برای پیروزی را بالا ببرد!) نمی دانیم تراکتوری ها برای جلوگیری از این احتمال که قطعا آنها هم به وقوع آن فکر کرده اند، چاره ای اندیشیده اند و آیا اصلا می توان چاره ای برای آن یافت یا نه؟
شاید مسئولین تراکتور باید قبل از این بازی به مسئولین ای اف سی در این خصوص توضیحاتی ارائه می دادند و به احتمال بروز حاشیه از جانب تماشاگر نماهای تیم حریف اشاره می کردند تا آنها را مجاب کنند در دیداری دیگر که رقابت بین تماشاگران حساسیتی به این بالایی ندارد میزان شعور و فرهنگ و کیفیت میزبانی تراکتور را بسنجند!
اما حالا که کار بدینجا رسیده امیدواریم همه تماشاگران تنها به سربلندی، اعتبار و آبروی یک نام بیندیشند؛ ایران!

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=32596

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.