معمای کارت زرد جنجالی فخرالدینی؛ مدافع محبوب نکونام محروم نیست! | آوای استقلال
1

معمای کارت زرد جنجالی فخرالدینی؛ مدافع محبوب نکونام محروم نیست!

  • کد خبر : 38400
  • ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۱
معمای کارت زرد جنجالی فخرالدینی؛ مدافع محبوب نکونام محروم نیست!
مدافع راست استقلال منعی برای حضور در جدال با شمس‌آذر قزوین ندارد و می‌تواند برابر این تیم به میدان برود.

به گزارش آوای استقلال، استقلال در نقل‌وانتقالات زمستانه یک خرید غیرمنتظره داشت و با نظر جواد نکونام، با توجه به مصدومیت ایجاد شده برای کوین یامگا، مدیران باشگاه استقلال با میلاد فخرالدینی وارد مذاکره شدند و این مدافع راست باتجربه و ۳۳ ساله را به خدمت گرفتند؛ آن‌هم در حالی‌که فخرالدینی در نیم‌فصل نخست جزو مهره‌های کلیدی ترکیب آلومینیوم بود و در قامت کاپیتان در ترکیب سفیدوسبزپوشان توانست ۲ بار در نقش گلزن بدرخشد و ۲ بار هم در قامت گل‌ساز درخشید اما با این وجود بازگشت او به استقلال بعد از نزدیک به ۸ سال، غیرمنتظره و دور از انتظار بود.

فخرالدینی در حالی به فهرست استقلال اضافه شد که صالح حردانی و سامان تورانیان، مدافعان راست حاضر در فهرست آبی‌پوشان پایتخت بودند و با توجه به اعتماد نکونام به حردانی، بعید به نظر می‌رسید که فخرالدینی فرصت بازی در ترکیب آبی‌ها را به‌دست آورد اما بعد از حضور در قامت یار تعویضی برابر صنعت‌نفت آبادان و مس رفسنجان، مصدومیت به‌وجود آمده برای صالح حردانی باعث شد تا نکونام از میان فخرالدینیِ باتجربه و تورانیانِ جوان به خرید زمستانی تیمش اعتماد کند و او را در ۲ بازی اخیر استقلال برابر مس رفسنجان و آلومینیوم اراک در ترکیب اصلی به میدان فرستاد.

فخرالدینی ۴کارته شد اما محروم نیست!
میلاد فخرالدینی در جدال هفته گذشته برابر تیم سابقش، در همان دقایق ابتدایی مسابقه خطای شدیدی را انجام داد که داور مسابقه تصمیم گرفت میلاد فخرالدینی را که در نقش وینگ‌بک راست در ترکیب استقلال به میدان می‌رود، با کارت زرد جریمه کند. جالب آنکه کارشناس داوری «فوتبال ۳۶۰» نظر بر این داشت که باید مدافع استقلال در این صحنه با کارت قرمز جریمه می‌شد. بازیکن ۳۳ ساله استقلالی‌ها در حالی با کارت زرد برابر آلومینیوم اراک جریمه شد که در نیم‌فصل نخست و در دوران حضورش در تیم اراکی، میلاد فخرالدینی ۳ کارت زرد دریافت کرده بود و همین مسئله باعث شد تا شمار کارت‌های زرد او در لیگ بیست‌وسوم به عدد ۴ برسد.

استقلالی‌ها با توجه به دوری حردانی از میادین، دل‌نگران وضعیت محرومیت فخرالدینی بودند اما پیگیری‌های بیشتر حکایت از آن دارد که میلاد فخرالدینی مشکلی برای همراهی استقلال در بازی فردا مقابل شمس‌آذر قزوین ندارد. فخرالدینی در حالی به استقلال پیوسته که ۳ کارت زرد قبلی او طبق قانون حذف شده و از حیث شمار کارت‌های زرد، او در حال حاضر تنها یک اخطار در کارنامه‌اش دارد و به همین واسطه منعی برای حضور در جدال با شمس‌آذر قزوین ندارد.

دردسر شیرین نکونام برابر شمس‌آذر
جواد نکونام حالا با توجه به شرایط به‌وجود آمده، میلاد فخرالدینی را برای دیدار فردا برابر شمس‌آذر قزوین در دسترس خود می‌بیند؛ آن‌هم در حالی‌که صالح حردانی هم به تمرینات گروهی استقلال بازگشته و مشکلی برای حضور در ترکیب اولیه آبی‌ها ندارد که باید دید سرمربی آبی‌پوشان پایتخت از میان این ۲ بازیکن محبوب خود در جدال با شمس‌آذر به کدامیک فرصت بازی خواهد داد؛ به‌ویژه آنکه، یکی از نقاط قوت شمس‌آذر، حسین گودرزی در سمت چپ خط دفاعی این تیم است و وینگ‌بک راست آبی‌ها در بازی فردا روز سختی را در پیش خواهد داشت. ضمن آنکه سامان تورانیان هم در دسترس نکونام است اما با توجه به حضور حردانی و فخرالدینی، بعید به نظر می‌رسد که حتی نام این مدافع جوان در فهرست آبی‌ها هم قرار گیرد و او کار سختی برای حضور در ترکیب استقلال دارد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=38400

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.