مردمداری ناصر حجازی فراتر از رنگها بود/ پیشنهاد دارم؛ علاقه ای به بازگشت ندارم | آوای استقلال
2
رمضانی در گفتگو با آوای استقلال

مردمداری ناصر حجازی فراتر از رنگها بود/ پیشنهاد دارم؛ علاقه ای به بازگشت ندارم

  • کد خبر : 18118
  • ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲
مردمداری ناصر حجازی فراتر از رنگها بود/ پیشنهاد دارم؛ علاقه ای به بازگشت ندارم

به گزارش آوای استقلال، سعید رمضانی داماد ناصر حجازی درباره سالگرد ولادت این اسطوره فوتبال استقلال اظهار داشت: نیازی نیست من چیزی بگویم چرا که همه دنیا و همه فوتبال دوستان ایرانی درباره ناصر حجازی صحبت می‌کنند و او را ستایش میکنند و دیگر نیاز به تعریف و تمجید من نیست. همه ناصر حجازی را […]

به گزارش آوای استقلال، سعید رمضانی داماد ناصر حجازی درباره سالگرد ولادت این اسطوره فوتبال استقلال اظهار داشت: نیازی نیست من چیزی بگویم چرا که همه دنیا و همه فوتبال دوستان ایرانی درباره ناصر حجازی صحبت می‌کنند و او را ستایش میکنند و دیگر نیاز به تعریف و تمجید من نیست. همه ناصر حجازی را میشناسند و اصلا نیاز نیست من درباره او صحبت کنم.
وی افزود: هنوز هم که هنوز است یاد و خاطره ناصر حجازی با هواداران استقلال است و تا ابد هم باقی می ماند این در حالی است که بحث ناصرخان فقط استقلال نیست که بگوییم فقط استقلالی‌ها او را دوست داشتند یا خاطراتش فقط با استقلالی ها می ماند. ناصرخان یک چهره مردمی بود و در دل مردم قرار داشت و همیشه در دل مردم می ماند و فارغ از هر رنگی که بخواهیم مردم داری او را به رنگ‌ها منتسب کنیم، بحث ناصرخان فراتر از این صحبت‌ها و رنگها و تیم‌ها بود.
رمضانی درباره اینکه بعد از سرپرستی استقلال در تیم دیگری مشغول نشد گفت: خیر خودم دیگر نمی خواهم به فوتبال ورود کنم چون علاقه ندارم هر چند پیشنهادات زیادی هم وجود داشته اما واقعاً میل و رغبت و علاقه برای ورود مجدد به فوتبال ندارم.
وی تاکید کرد: البته بازی ها را تا زمانی که وقت کنم می بینم اما از آنجایی که در فوتبال نیستم نمی‌خواهم درباره استقلال یا فوتبال صحبت کنم.
سرپرست سابق استقلال درباره اینکه آیا با مسئولان باشگاه و فرهاد مجیدی در تماس و ارتباط است یا خیر گفت: با یکسری ها که لطف دارند در ارتباط هستم و حالمان را می پرسند اما ارتباط خاصی با فرهاد مجیدی ندارم و ارتباطمان کم رنگ است، در هر صورت یک سری مسائل دیگر لازم نیست وجود داشته باشد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=18118

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.