لطیفی: هفته چهارم می‌توان گفت استقلال مدعی قهرمانی است یا نه | آوای استقلال
3
اختصاصی آوای استقلال

لطیفی: هفته چهارم می‌توان گفت استقلال مدعی قهرمانی است یا نه

  • کد خبر : 26649
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸
لطیفی: هفته چهارم می‌توان گفت استقلال مدعی قهرمانی است یا نه
پیشکسوت استقلال گفت: اگرچه استقلال با زدن سه گل به پیروزی رسید اما زود است بخواهیم درباره عملکرد این قضاوت کنیم زود است چرا که از هفته چهارم به بعد می‌توان گفت آبی‌پوشان با ساپینتو مدعی تکرار قهرمانی در لیگ بیست‌و دوم است یا خیر.

به گزارش آوای استقلال، «علی لطیفی» روز شنبه در گفتگو با خبرنگار آوای استقلال با اشاره به پیروزی استقلال مقابل ملوان در هفته دوم لیگ برتر باشگاه‌های ایران اظهار داشت: استقلال به این پیروزی نیاز داشت، با توجه به اینکه در اولین دیدار فصل آبی‌ها به سپاهان باخته بودند باید ملوان را شکست می‌دادند تا با شرایط بهتری لیگ را دنبال کنند.
وی افزود: ساپنتو تجربه تلخی از دفاع سه نفره داشت،ساختار دفاعی استقلال فصل گذشته عالی بازی می‌کرد، از خط حمله تا ذرون دروازه وظایف خود را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دادند، در بازی با ملوان نیز در نیمه اول سه دفاعی بازی کرد اما هوشمندانه در وقت دوم تغییر روش داد و به دافع چهار نفره روی آورد که توانست به برتری برسد.
پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: کم تجربه‌گی بازیکنان ملوان در کنار تعویض‌های صحیح ساپینتو باعث شد تا استقلال به سه گل رسیده و شکست را با پیروزی عوض کند. البته نباید از عملکرد خوب ابوالفضل جلالی به راحتی گذشت که با آمدنش به زمین جناح چپ را زنده کرد.
لطیفی تصریح کرد: استقلال در کنار ساپنتو به یک دستیار ایرانی نیاز دارد تا تجربه کار به عنوان سرمربی در لیگ برتر، لیگ آزادگان، لیگ دسته دوم را در کارنامه‌اش داشته و بتواند تیم را جمع کند. الان دستیار ایرانی ساپینتو فاقد تجربه لازم در مربیگری است.
وی تاکید کرد: خسرو حیدری و خسرو حیدری‌ها حقشان است در استقلال حضور داشته باشند، اگر سرمربی ایرانی بود هیچ وقت این انتقاد را نمی‌کردم اما زمانی که سرمربی و دستیارانش فرهنگ ما را نمی‌شناسند، خصوصیات اخلاقی بازیکنان را نمی‌دانند و… به جای خسرو باید یک مربی ایرانی در کنار او حضور داشت. اینکه حیدری در استقلال است دوستی نیست بلکه دوستی خاله خرسه است، او اگر استعاددی نیز در مربی داشته باشد با اولین شکست از بین می‌رود،به خدا من او را دوست دارم و اگر هر فرد دیگری جای او بود و تجربه نداشت باز هم این انتقادات را می‌کردم.
بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: اگرچه استقلال با زدن سه گل به پیروزی رسید اما زود است بخواهیم درباره عملکرد این قضاوت کنیم زود است چرا که از هفته چهارم به بعد می‌توان گفت آبی‌پوشان با ساپینتو مدعی تکرار قهرمانی در لیگ بیست‌و دوم است یا خیر.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=26649

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.