لطیفی: استقلال نکونام جذاب است | آوای استقلال
0
اختصاصی آوای استقلال

لطیفی: استقلال نکونام جذاب است

  • کد خبر : 37300
  • ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳
لطیفی: استقلال نکونام جذاب است
پیشکسوت استقلال معتقد است که استقلال جواد نکونام بازی جذابی ارائه می‌دهد.

به گزارش آوای استقلال، علی لطیفی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار آوای استقلال با اشاره به آرامش استقلال در هفته‌های اخیر اظهار داشت: استقلال به این آرامش نیاز داشت و دارد، علی خطیر بهترین کار انجام داد که سکوت اختیار کرد. این دو نفر نباید وارد چالش شوند.
وی افزود: خطیر و نکونام باید در حیطه وظایف خود انجام وظیفه کنند، مدیرعامل استقلال در سیستم مدیرتی استقلال کارهای خود را انجام دهد و جواد نکونام در نقش سرمربی به انجام وظیفه بپردازد. آنها باید بدانند استقلال از هر چیر دیگری مهم تر است، شاید این دو نفر در جاهایی یکدیگر را محق بدانند اما به خاطر نام استقلال سکوت اختیار کنند، چرا که اختلاف این دو نفر باعث می‌شود استقلال متضرر شود.
پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: در ابتدای فصل خیلی‌ها بر این باور هستند که استقلال از نظر مهره با کمبود روبروست اما من دیگاه را نداشتم. من در همان روزها گفتم استقلال چه در داخل زمین و چه بر روی نیمکت تیم کاملی است، مهدی قایدی و محمد محبی در فاز هجومی از جمع آبی‌پوشان جدا شدند اما اسکلت تیم حفظ شد و نفرات قدرتمندتری جذب شدند، این تیم شاید در ابتدا در فاز هجومی با چالش روبرو بود اما در ادامه شکل واقعی خود را پیدا کرد.
لطیفی تصریح کرد: استقلال جواد نکونام به مراتب بهتر جذاب‌تر از تیم فرهاد مجیدی بازی می‌کند، سبک بازی این دو نفر شبیه یکدیگر است، نکونام با کی‌روش کار کرده است، مجیدی نیز ساختار دفاعی محکم را در اولویت قرار می‌دهد، تیم نکونام فقط بی محاباتر در فاز هجومی بازی می‌کند البته این نکته را هم باید در نظر داشته باشید که نکونام ابزار لازم را در اختیار دارد.
بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: استقلال در صدر جدول قرار دارد و این تیم اگر در آرامش قرار داشته و از حاشیه‌ها دوری کند به طور حتم شانس اول قهرمانی خواهد بود، من امیدوارم این اتفاق شیرین رخ داده و مردم از قهرمانی تیم محبوبشان لذت ببرند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=37300

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.