لطیفی: استقلال نقطه قوت گل‌گهر را از کار انداخت | آوای استقلال
4
اختصاصی آوای استقلال

لطیفی: استقلال نقطه قوت گل‌گهر را از کار انداخت

  • کد خبر : 27607
  • ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰:۳۹
لطیفی: استقلال نقطه قوت گل‌گهر را از کار انداخت
پیشکسوت استقلال گفت: استقلال نقطه قوت گل‌گهر را از کار انداخت و اجازه نداد آنها از توپ‌های سوم نهایت استفاده را ببرند و این کمک کرد تا حریف فرصت شوتزنی پیدا کند.

به گزارش آوای استقلال، «لطیفی» روز شنبه در گفتگو با خبرنگار آوای استقلال با اشاره به پیروزی استقلال در بازی مقابل گل‌سیرجان در هفته هفتم لیگ برتر باشگاه‌های ایران، اظهار داشت: استقلال شایسته پیروزی در این مسابقه بود و توانست سه امتیاز حساس را در سخت‌ترین شرایط به دست آورد، پنالتی گرفته شده نیز کاملا درست بود و قاسمی‌نژاد در محوطه جریمه گل‌گهر بی احتیاطی کرد تا پنالتی دهد.
وی افزود: بازی استقلال و گل‌گهر جنگ دو سبک مربیگری بود، قلعه‌‌نویی با بازی مستقیم به مصاف آبی‌پوشان رفت و و سمت دیگر ریکاردو ساپینتو با بازی مالکانه که حفط توپ برایش اهمیت زیادی داشت.
بازیکن استقلال خاطرنشان کرد: استقلال به خوبی گل‌گهر را آنالیز فنی قرار داده بود و به خوبی می‌دانست این تیم از دفاع و کناره‌های زمین به بازی مستقیم و توپ‌های بلند برای کی‌روش استنلی روی می‌آورد و اجازه این کار را از حریف گرفت.
لطیفی تصریح کرد: استقلال نقطه قوت گل‌گهر را از کار انداخت و اجازه نداد آنها از توپ‌های سوم نهایت استفاده را ببرند و این کمک کرد تا حریف فرصت شوتزنی پیدا کند.
وی تاکید کرد: با حضور محبی و قایدی مدافعان گل‌گهر این احساس خطر را داشتند که در ضد حملات سرعت این دونفر دردسرسازشود و برای همین بر خلاف بازی‌های گذشته مدافعان این تیم جرا جلو کشیدن را نداشتند.
بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: زدن پنالتی در آن دقایق خیلی سخت است اما کوین یامگا با آرامش پشت توپ ایستاد و بر خلاف جهت دروازه‌بان حریف به گل دست یافت.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=27607

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.