قهرمانی که قهرمانانه بازی نمی‌کند | آوای استقلال
2
هنوز هم می‌گویم باید از سرمربی استقلال حمایت کرد اما...

قهرمانی که قهرمانانه بازی نمی‌کند

  • کد خبر : 27191
  • ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸
قهرمانی که قهرمانانه بازی نمی‌کند
استقلال دوباره مساوی کرد و باز هم گل نزد تا کاسه صبر هواداران در ورزشگاه آزادی لبریز شود و علیه سرمربی و بازیکنان موضع بگیرند.

به گزارش آوای استقلال، حرکتی که البته با حمایت همه حاضران در استادیوم مواجه نشد و تعداد قابل ملاحظه‌ای از طرفداران هم بودند که با وجود ناراحتی از عدم پیروزی تیم خود، ترجیح دادند سکوت کنند و بدون اینکه اعتراضشان را نشان بدهند از ورزشگاه آزادی خارج شوند اما این حقیقت غیرقابل کتمان است که طرفداران استقلال از شرایط موجود رضایت ندارند و باید در این مورد به آنها حق داد چون قهرمان فصل قبل اصلاً قهرمانانه بازی نمی کند و اگر نخواهیم خودمان را گول بزنیم باید قبول کنیم که تداوم این وضعیت موجب از دست رفتن عنوان قهرمانی خواهد شد و اختلافات در جمع آبی پوشان را به اوج میرساند.

مواضع حمایتی

انتقاداتی که در ورزشگاه آزادی انجام شد یا نقدهایی که خود ما داریم اصلا به معنای آن نیست که معتقدیم باید همین امروز ریکاردو ساپینتو را کنار گذاشت چون انصافاً پنج مسابقه برای بررسی میزان توانایی یک مربی که به تازگی وارد فوتبال کشورمان شده اصلاً زمان زیادی نیست اما باید به این نکته هم توجه داشت که استقلال باید نشانه های پیشرفت از خود نشان بدهد. اتفاقی که در عرصه تدافعی این تیم شاهد هستیم و سه شنبه شب دروازه آبی ها برای سومین مسابقه متوالی بسته ماند ولی پیرامون تدابیر تهاجمی متاسفانه اتفاق مثبتی را در استقلال نمی‌بینیم و این دقیقاً همان مسئله است که هواداران استقلال را به شدت ناراحت کرده و باید به آنها در این رابطه کاملا حق داد.

بازی کردن رقبا به میل استقلال

استقلالی ها پس از پایان بازی با پیکان به شدت از سبک تاکتیکی حریف انتقاد داشتند و مدعی بودند پیکانی ها با شیوه دفاع اتوبوسی به دنبال کسب یک امتیاز بودند و در نهایت هم موفق شدند. حتی اگر ادعای مطرح شده را به طور تمام و کمال بپذیریم بازهم کوچکترین ایرادی به پیکان وارد نیست چون هر تیمی با سبک تاکتیکی مورد نظر خودش وارد زمین می‌شود و استقلال نمی تواند با توجیه اینکه حریف دفاعی بازی می کرد برای مساوی های خود عذر و بهانه بیاورد.ریکاردو باید به این حقیقت تلخ ایمان بیاورد که قرار نیست حریفان استقلال برای ما بازی کنند. اصلاً قرار نیست آنها دروازه خود را باز بگذارند تا استقلال هر کاری دلش خواست بکند بلکه هنر تیم‌های بزرگ این است که دروازه حریفان کوچکتر را با هر تاکتیکی که آنها اتخاذ کنند باز نماید.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=27191

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.