قاچ کردن هندوانه قرمز با چاقوی آبی | آوای استقلال
0
دربی، پیش غذای شب چله

قاچ کردن هندوانه قرمز با چاقوی آبی

  • کد خبر : 28625
  • ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵
قاچ کردن هندوانه قرمز با چاقوی آبی
حالا دیگر تیم ملی با همه هیاهو و ماجراهایش در رقابتهای جام جهانی، حداقل به مدت سه ماه به اتاق انتظار خواهد رفت و دوباره فوتبال باشگاهی در ویترین عرضه خواهد شد.

به گزارش آوای استقلال، اتفاقاً نکته اینجاست که در اولین هفته پس از آغاز مجدد لیگ برتر، استقلال و پرسپولیس باید به مصاف همدیگر بروند تا حساسیت در عرصه این مسابقات به اوج خود برسد.
حالا آبی پوشان پایتخت برای بازپس‌گیری صدر جدول باید با سرخپوشان تهرانی مصاف بدهند و شرایط به گونه‌ای است که واقعاً می توانند شاگردان یحیی گل محمدی را مغلوب کنند.

قاچ کردن هندوانه قرمز

جدال استقلال و پرسپولیس دقیقاً یک روز قبل از شب چله برگزار خواهد شد.
طولانی ترین شب سال که ایرانیان از قرن ها قبل آن را گرامی می دارند. حالا در آستانه شب یلدا استقلال می خواهد به هوادارانش هدیه ارزشمند بدهد که شاید اندکی هواداران شاد شوند و اگر آبی پوشان مثل همیشه تیز و برنده ظاهر شوند قطعاً می توانند پیروزی ارزشمندی را در آستانه فصل زمستان کسب کرده و اوضاع تیمشان را با رساندن به صدر جدول بهاری کنند.

استارتی برای روزهای سخت

لیگ برتر استقلال از سه شنبه آغاز می‌شود و قطعاً مهم‌ترین بازی نیم‌فصل ما هم این مسابقه با پرسپولیس خواهد بود بنابراین باید آن را ببریم و استارتی برای روزهای سخت زمستانی بزنیم که در پیش است.
جدا از دشواری و قدرتمندی حریفان، فراموش نکنیم استقلال تا عید نوروز به طور فشرده بازی دارد و این مسئله خودش بر میزان دردسر‌های ما می افزاید چون با وجود همه این مشکلات، هیچکس از پسران آبی توقف فاصله گرفتن از صدر جدول را ندارد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=28625

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.