قانون درمورد قرارداد ۶ ماه کاوه رضایی چه می گوید؟ | آوای استقلال
7

قانون درمورد قرارداد ۶ ماه کاوه رضایی چه می گوید؟

  • کد خبر : 26954
  • ۰۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷
قانون درمورد قرارداد ۶ ماه کاوه رضایی چه می گوید؟
استقلال به دلیل پر بودن لیست بزرگسالان قادر به ثبت قرارداد کاوه رضایی نمی‌باشد.

به گزارش آوای استقلال، کاوه رضایی به دلیل پر بودن لیست استقلال نمی تواند فعلا برای این تیم بازی کند. این بازیکن که برای مشکلات اقامتی اش در بلژیک نتوانست زودتر از این با استقلال قرارداد رسمی امضا کند، با بازگشت سیاوش یزدانی به جمع آبی ها و تمایل نداشتن ارسلان مطهری به فسخ قرارداد در آخرین روز نقل و انتقالات، عملا جایی در لیست آبی پوشان پیدا نکرد.

در چند روز گذشته مباحثی در مورد مذاکرات این بازیکن با پرسپولیس و تراکتور مطرح شده و البته برخی صحبت ها حکایت از این داشته که وی به دنبال قرارداد ۶ ماهه با این باشگاه ها است تا بتواند در نیم فصل راهی استقلال شود.

اما مطابق ماده ۱۹ آیین نامه نقل و انتقالاتی، بازیکن در هر مقعطی از فصل تابستان که قراردادش منعقد می شود، به مدت یک سال باید باشد و نمی تواند ۶ ماهه قرارداد امضا کند. در واقع قرارداد ۶ ماهه در نیم فصل دوم و پنجره نقل و انتقالاتی زمستان امکان پذیر است.

گفتنی است این شرایط در حالی از سوی کاوه رضایی و مدیر برنامه هایش مطرح شده که رضا درویش به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تحت هیچ شرایطی زیر بار آن نرفته و باید دید باشگاه های فولاد و تراکتور با این شرایط موافقت می کنند یا نه.

شنیده می شود در گفتگویی که بین آجورلو و زنوزی انجام شده، زنوزی به نوعی قول همکاری داده تا با رضایی قرارداد یک ساله ببندد اما درنهایت در نیم فصل با جدایی او موافقت کند تا او راهی استقلال شود.

باید دید درنهایت این اتفاق رخ می دهد یا نه.

 

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=26954

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.