فرصتی که ساپینتو باید به جلالی بدهد | آوای استقلال
2

فرصتی که ساپینتو باید به جلالی بدهد

  • کد خبر : 28369
  • ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲
فرصتی که ساپینتو باید به جلالی بدهد
به نظر وقت آن رسیده که ساپینتو فرصت بیشتری به جلالی بدهد.

به گزارش آوای استقلال، کاملاً طبیعی است که برخی مسائل در فوتبال سلیقه ای تلقی می شود ولی حتی همان امورهم استاندارد های خاص خود را دارد. هیچ مربی نمی‌تواند به این بهانه که سبک بازی بازیکنانی همچون لیونل مسی و کریستیانو رونالدو را نمی پسندد، آنها را کتمان کرده یا از وجودشان در ترکیب ثابت استفاده نکند چون در نهایت هر سرمربی که چنین کاری را انجام بدهد ضررش را خواهد دید.
در رابطه با ماجرای رونالدو و منچستر یونایتد هم همه می دانند که مسئله  فنی نبود و به امور دیگری بر می گشت بنابراین حالا هم هواداران استقلال از سرمربی تیم شان انتظار دارند به پدیده ایران در رقابت های جام جهانی قطر بیشتر و بهتر میدان بدهد.

جلالی مایه تحسین کارشناسان

ابوالفضل جلالی در بازی با امریکا فرصت حضور پیدا کرد و انصافاً طی همان ۲۰ دقیقه نمایش بسیار خوبی از خود ارائه کرد به طوری که هنوز هم گروهی از کارشناسان فوتبال ایران به درستی این انتقاد را مطرح می‌کند که چرا کارلوس کی روش از ابتدای نیمه دوم این بازیکن را به میدان نفرستاد و حضورش را در جام جهانی کمرنگ کرد؟
بدون شک ابوالفضل پدیده مادر قطر ۲۰۲۲ بود و از این بازیکن حتماً بیشتر خواهیم شنید و اگر بهتر مورد استفاده قرار بگیرد ،قطعاً استقلال هم منفعت ویژه‌ای از او خواهد برد

تغییر نگاه سرمربی

جلالی درحالی مورد اعتماد کارلوس کی روش قرار گرفت که در هفته‌های پایانی رقابت‌های لیگ برتر چندان مورد توجه ریکاردو ساپینتو نبود. البته دیگر نمی خواهیم به گذشته بازگردیم و این مسئله را دوباره بازنشر بدهیم اما قطعاً سرمربی استقلال نمایش ابوالفضل را در جام جهانی دیده و حالا دیگر اصلاً نباید این بحث را مطرح کند که سلیقه مربیگری و چیدمان نفرات اجازه نمی‌دهد جلالی در ترکیب فیکس قرار بگیرد.
وقتی ابوالفضل توانسته در بزرگترین آوردگاه فوتبال جهان بازی کند و بدرخشد حتماً می تواند در لیگ برتر خودمان هم کمک حال استقلال شود.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=28369

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.