عنایتی: عاشق گل هایم در دربی هستم | آوای استقلال
3
اختصاصی آوای استقلال

عنایتی: عاشق گل هایم در دربی هستم

  • کد خبر : 28655
  • ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۳:۴۸
عنایتی: عاشق گل هایم در دربی هستم
یکبار در دربی گل سه امتیازی زدم که استقلال با همان یک گل پیروزی را به نام خود سند زد و در بازی خاطره انگیزه سه بر دو گل اول تیم را وارد دروازه قرمز پوشان کردم، من عاشق گل هایم در دربی هستم.

به گزارش آوای استقلال، رضا عنایتی در گفتگو با خبرنگار آوای استقلال با اشاره به در پیش بودن دربی بزرگ پایتخت اظهار داشت: این جدال می تواند سرنوشت قهرمانی را به سود استقلال تغییر دهد به طور حتم آبی پوشان با غلبه بر حریف سنتی خود روحی مضاعف پیدا خواهند کرد در ادامه فصل وصل به موفقیتهای بزرگی دست پیدا کند.
وی افزود: استقلال در تعطیلات لیگ برتر این فرصت را در اختیار داشت تا زیر نظر مربیان خود تمرینات تاکتیکی و بدنسازی برگزار کند تا برای شروع مجدد مسابقات به آمادگی کامل دست پیدا کند، به طور حتم این اتفاق رخ داده است و آبی‌پوشان با شرایط بهتری لیگ را استارت می‌زنند.
بازیکن اسبق استقلال خاطرنشان کرد: این درست دربی تفاوت امتیازی با تیم های دیگر ندارد اما تحت هیچ شرایطی نمی توان این مسابقه را با سایر بازیهای لیگ مقایسه کرد و بازیکنان حاضر در میدان حاضر هستند هر کاری بکنند اما در این جدال شکست نخورند.
عنایتی تصریح کرد: پیروزی و گل زدن در دربی سرنوشت یک بازیکن را تغییر خواهد داد هر کسی موفق شود این کار را انجام دهد محبوبیت ویژه ای بین هواداران پیدا خواهد کرد و و از لحاظ فوتبالی به طرز قابل ملاحظه‌ای پیشرفت می‌کند.
وی تاکید کرد: تجربه گل زدن در دربی را دارم و امیدوارم برای جوان های این نسل گل زدن در دربی به همان اندازه شیرین و دلچسب باشد
عنایتی در پایان گفت استقلال توانایی برتری پیروزی در دربی را دارد بازیکنان این تیم به لحاظ فنی از پرسپولیس بالاتر از هستند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد استقلال با پیروزی سنتی صدر جدول را به نام خود سند می‌زند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=28655

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 3انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.