علی کریمی و تکرار تلخ مصدومیت از ناحیه کمر | آوای استقلال
3

علی کریمی و تکرار تلخ مصدومیت از ناحیه کمر

  • کد خبر : 11442
  • ۰۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲
علی کریمی و تکرار تلخ مصدومیت از ناحیه کمر
علی کریمی با اتفاق تلخی در تیم ترکیه‌ای مواجه شده و اکنون باید طبق نظر کادرپزشکی تحت عمل جراحی قرار گیرد.

به گزارش آوای استقلال، ستاره سابق استقلال که بعد از جدایی از این تیم راهی لیگ قطر شده بود و با نمایشی درخشان در ترکیب تیم القطر توانست موردتوجه غول فوتبال این کشور (الدحیل) قرار گیرد و راهی این تیم شود، اکنون راهی ترکیه شده است.

علی کریمی که شایعات زیادی درباره بازگشتش به فوتبال ایران شنیده می‌شد ترجیح داد راهی سوپرلیگ ترکیه و تیم کایسری شود اما در ادامه خبر تلخی از وضعیت او شنیده شد. گفته می‌شود هافبک دفاعی ایرانی کایسری در تمرینات این تیم دچار آسیب دیدگی از ناحیه کمر شده و به همین منظور اکنون باید تحت عمل جراحی قرار گیرد و به همین منظور تا نیم فصل دور از میادین خواهد بود.

اتفاقی که باعث شده تا کایسری ترکیه تصمیم به فسخ قرارداد با این بازیکن تا نیم فصل بگیرد و در قراردادی جدید، او را از ابتدای نیم فصل دوم در اختیار داشته باشد. علی کریمی به همین منظور قرارداد خود را بخشید و تنها هزینه درمان خود را در این فاصله تا بهبودی دریافت خواهد کرد. این اقدام علی کریمی ( بخشیدن مبلغ قرارداد) مورد توجه هواداران کایسری قرار گرفته و با تمجید رفتار این بازیکن از سوی آنها همراه شده است.

علی کریمی اکنون با این تصمیم و شرایطی که در خصوص مصدومیت دنبال می‌کند، به زودی تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت و به همین منظور تا نیم فصل دور از میادین خواهد بود. ستاره اسبق استقلالی‌ها البته امیدوار است با بررسی لازم در خصوص درمان، بهترین شرایط را برای بازگشت برای خود شکل دهد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=11442

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.