صادق جان! درباره درآمد تبلیغات محیطی دو سال پیش توضیح بده! | آوای استقلال
3
بازخوانی یک چالش جدی میان کریمی و درودگر؛

صادق جان! درباره درآمد تبلیغات محیطی دو سال پیش توضیح بده!

  • کد خبر : 16535
  • ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸
صادق جان! درباره درآمد تبلیغات محیطی دو سال پیش توضیح بده!
صادق درودگر عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ که این روزها سینه سپر کرده تا مقابل تبلیغات محیطی کارگزار استقلال بیایستد، گذشته خودش را فراموش کرده است.

به گزارش آوای استقلال، صادق درودگر که طی سال‌های اخیر پست‌های زیادی داشته است، سال گذشته که مسئول بازاریابی و اقتصادی فدراسیون فوتبال بود، اظهارنظری انجام داد که انتقادهای زیادی را به سمت او روانه کرد.

درودگر در مقطعی که شرکت شستا به دنبال حق و حقوق دو میلیون یورویی بابت مطالبه به ویلموتس سرمربی بلژیکی سابق تیم ملی فوتبال بود، گفت که می‌توان با اجرای تبلیغات این پول را تأمین کرد. این اظهارنظر کافی بود تا علی کریمی به عنوان جدی‌ترین منتقد روبروی او بیایستد. کریمی با انتشار تصویری از درودگر و اظهارنظرش به او گفته بود: صادق جان، میشه در مورد تبلیغات محیطی دو سال پیش توضیح بدین؟

با گذشته زمان درودگر نه تنها در ماجرای تبلیغاتی محیطی مورد اشاره کریمی توضیحی نداد، بلکه از پست مدیربازاریابی فدراسیون کنار رفت تا عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ شود. مدیرمسئول سابق روزنامه پیروزی تصور کرده مثل دوران جدایی استراماچونی از استقلال است که بتواند با اظهارنظرهایش مته به خشخاش بگذارد، او این بار بداند که پرونده‌های گذشته او به خاطر دشمنی با استقلال رو خواهد شد تا درس عبرتی برای آینده باشد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=16535

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.