شیخ یک بازیکن معمولی با دردسرهای بزرگ! | آوای استقلال
5
بزرگش نکنید!

شیخ یک بازیکن معمولی با دردسرهای بزرگ!

  • کد خبر : 27091
  • ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲
شیخ یک بازیکن معمولی با دردسرهای بزرگ!
شیخ دیاباته بازیکنی است که یک سال در استقلال خوش درخشید و در این تیم احیا شد و با این تیم اسمش سر زبان ها افتاد وگرنه تا پیش از حضور در استقلال تیم های دسته دوی کشورش هم او را نخواستند، نخواستند که به ایران آمد آنهم با پول اندک!

به گزارش آوای استقلال، علاقمندان به فوتبال حتما می‌دانند که حضور شیخ با چه انتقاداتی همراه بود و اگر درخشش مامه بابه تیام در ذهن هوادار نبود( که او هم چگونه حضورش انتقادات زیادی به پا کرد اما در استقلال درخشید و بازیکن محبوب آبیها شد)، قطعا شیخ کار سختی در پیش داشت اما او نان موفقیت تیام را خورد و با حاشیه امنیت بالاتری لباس مقدس استقلال را بر تن کرد.
شیخ دیاباته در برهوت مهاجم شش دانگ در ایران، توانست به لطف هافبک های استقلال یک فصل خوب را پشت سر بگذارد و البته با کم لطفی از سوی مسئولین مربوطه دستش از لمس جایزه آقای گلی مسابقات کوتاه ماند، آنهم تنها به دلیل سرخ بودن مسئولین و لج و لجبازی با استقلالی ها و موفقیتهایشان که البته در این لجبازی های ابلهانه تتمه آبروی فوتبال ایران را هم می برند و تصویری به شدت زشت از فوتبال بی در و پیکر و بی کفایتی مسئولینش در اذهان بازیکنان و مربیان خارجی شاغل در ایران ایجاد می‌کنند!
به هر روی دیاباته که بازیکنی به شدت مادی ست و تمایل دارد درست سر وقت مطالباتش را دریافت کند و بارها در این مورد پیگیری های قانونی انجام داد تا هر قسط از قراردادش را درست در همان تاریخ دریافت کند، حالا راهی پرسپولیس شده است.
بازیکنی که به خاطر عدم پرداخت به موقع مطالباتش قید حضور در ایران را زد و راهی قطر شد و اگر چه برای این تیم نسبتا خوب بود اما نه آنقدر که آقای گل لیگ شود و نه آنگونه که العرافه را سعادتمند کند!
اینکه او از یک تیم عربی به لیگ ایران آمده حتما پیشنهاد مالی پرسپولیس آنقدر چرب و گلوگیر بوده که شیخ، قید دلار را زده و با وجود شرایط سخت تحریم و انتقال پول در ایران پای برگه قرارداد پرسپولیس را امضا کرده است.
این را که باشگاه پرسپولیس به کدام خزانه بی پایان وصل است که نگرانی بایت عقد قرارداد های نجومی ندارد نمی‌دانیم اینکه چگونه تحریم ها را دور میزند تا بدهی هایش را پرداخت کند را هم نمی‌دانیم اما به هر حال انتقال پول آن‌هم برای شخصی مثل دیاباته که طبق قرارداد، قسط هایش را سر موقع باید دریافت کند نه آخر فصل، موردی است که اگر پرسپولیس در این قسمت قدرتهای دانه درشت را کنار خود نداشته باشد، مثل استقلال قراردادش با شیخ کوتاه مدت خواهد بود که البته برای استقلال فرقی نمی‌کند. دیاباته یک فصل یا تا زمان گذاشتن دندان مصنوعی هایش در پرسپولیس بماند شاید برای هواداران همان قرارداد اولیه مهم بود که طبق یک باورِ از روی تعصب اعتقاد دارند هیچ بازیکنی نباید به تیم رقیب برود حالا که رفت و از چشم افتاد دیگر یک فصل و ده فصلش اهمیت ندارد!
آنچه مهم است توجه به این نکته است که شیخ تنها از نظر روحی می‌تواند هواداران احساسی استقلال را آزار دهد ولی از نظر فنی مهره چندان قابلی نیست که تیم ها را به هراس بیندازد.
یک بازیکن معمولی در حد و اندازه مهاجمان لیگ خودمان!
فقط به خاطر جثه و رنگ پوستش کمی به نظر حرفه ای تر می آید اما واقعیت آن چیزی نیست که گمان می‌کنید واقعیت چیزی است که با چشم باید ببینید!
دیاباته فقط ظاهری ترسناک دارد چون تصور ما از ورزشکاران رنگین پوست این است که قدرتمند، حرفه ای و مهار نشدنی هستند اما اگر اینگونه بود الان جام های جهانی فقط یک مقصد داشت!

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=27091

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.