شهر شلوغ و هفت تیر کِشی افشین! | آوای استقلال
2

شهر شلوغ و هفت تیر کِشی افشین!

  • کد خبر : 10175
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰:۲۰
شهر شلوغ و هفت تیر کِشی افشین!
همانطور که انتظار می رفت واکنش ها به آخرین مصاحبه افشین پیروانی در شبکه های اجتماعی و رسانه های خبری از سوی پیشکسوتان و هواداران باشگاه استقلال بسیار زیاد بود اما با در نظر گرفتن شرایط فعلی پیروانی نباید زیاد او را جدی گرفت!

به گزارش آوای استقلال، پیروانی این روزها خودش بهتر از هر کسی می داند که موقعیتش به قدری متزلزل است که هر لحظه ممکن است به واسطه اختلاف سلیقه جدی با یحیی،از روی نیمکت بلند شود و جای خود را به فردی دیگر بدهد.

به همین دلیل وی سوار به موج قهرمانی،تلاش کرد با یک مصاحبه به اصطلاح خود جنجالی پایه های لرزان صندلی خود را ترمیم کند اما ماجراجویی و هفت کِشی او در شهر شلوغ هم به داد او نخواهد رسید و دیر یا زود قبل از شروع لیگ مجبور به خداحافظی اجباری خواهد شد تا بازنده بزرگ این ماجرا لقب گیرد.

البته رفتارهای عجیب پیروانی در لیگ بیستم به این اتفاق ختم نمی شود،هنوز اهالی فوتبال فراموش نکردند که وی در جریان قائله نقش جهان چگونه مدعی شد ضارب تصویربردار کنار زمین را نمی شناسد اما هفته بعد تصاویر تلویزیونی نشان داد او رفیق آقای دکتر! است.

جنگ لفظی او کنار زمین،روی آنتن تلویزیون و با عوامل برگزاری مسابقات وقتی کنار هم قرار می گیرد،این حقیقت محض را برملا می کند که استاد به معنای واقعی کلمه فقط به فکر کری خواندن و قدرت نمایی برای دیگران بود و به کلی اخلاق را قربانی جاه طلبی خود کرد.

اما چه سود که این رفتار نه تنها باعث بقای وی روی نیمکت تیم مورد علاقه اش نشد بلکه حالا زمزمه برکناری قریب الوقوع او خیلی جدی به گوش می رسد تا شاهد حذف یکی از چهره های بد اخلاق لیگ بیستم از چرخه مسابقات باشیم.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=10175

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.