سر قرار با پرسپولیسی‌ها نرفتم/باج می‌خواستند تا علیه موبایل موسوی مطلب ننویسند! | آوای استقلال
1
حرف‌های تکان دهنده مدیرعامل موبایل  موسوی در گفتگوی اختصاصی:

سر قرار با پرسپولیسی‌ها نرفتم/باج می‌خواستند تا علیه موبایل موسوی مطلب ننویسند!

  • کد خبر : 34424
  • ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۰
سر قرار با پرسپولیسی‌ها نرفتم/باج می‌خواستند تا علیه موبایل موسوی مطلب ننویسند!
موبایل موسوی در روزهایی حمایت مالی از باشگاه استقلال را بر عهده گرفت که آبی‌پوشان شرایط اقتصادی مناسبی نداشتند، در پرداخت مطالبات بازیکنان و بدهکاری‌های دیگر به مشکل خورده بودند و بیم آن می‌رفت چالش‌های بزرگ‌تری برای آبی‌پوشان پایتخت شکل بگیرد!

به گزارش آوای استقلال، اما یک فعال اقتصادی خوش‌فکر و استقلالی به نام سید مهدی موسوی با فکر، پول و سرمایه‌اش به کمک استقلال آمد تا سرنوشت به استقلال لبخند زده و بسیاری از مشکلات و چالش‌های شکل گرفته برطرف شود.

با مدیرعامل موسوی تماس گرفتیم، او یک استقلالی متعصب است، از آن استقلالی‌هایی که با بردهای تیم محبوبش می‌خندد و با شکست‌هایش اشک می‌ریزد، او می‌گوید: من عاشق استقلال هستم، من دیوانه استقلال هستم و هر کاری می‌کنم تا تیم محبوبم موفق باشد.

سرمایه‌گذاری در استقلال ؛ چرا این اتفاق شکل گرفت.

در فصل نقل و انتقالات باشگاه استقلال با چالش‌های عجیب و غریبی مواجه شد، مدیرعامل استقلال در اوج زمانی که تیم باید بسته می‌شد کنار رفت و جواد نکونام دست روی هر بازیکنی می‌گذاشت به تیم دیگری می‌رفت اینها برای من که عاشق استقلال بود ناراحت کننده بود و نمی‌توانستم این مسائل را ببینم و  سکوت در اختیار کنم.

فقط همین، به طور حتم می‌دانستید سرمایه گذاری در فوتبال بازگشتی ندارد و فقط هزینه می‌کنید.

وظیفه هواداری من بود، تمام آنهایی که مرا از نزدیک می‌شناسند به خوبی می‌دانند چقدر به استقلال تعصب دارم، اینها برای من ناراحت کننده بود، نمی‌توانستم دست رو دست بگذارم و ببینم تیمی که از دوران کودکی عاشق آن بوده و با بردهایش خندیده‌ام و با شکست‌هایش اشک ریخته‌ام.

این همکاری چطور صورت گرفت؟

ارتباط نزدیک و صمیمانه‌ای با یکی از مدیران باشگاه استقلال داشتم، به همین دلیل وقتی پیشنهاد همکاری صورت گرفت پاسخی جز قبول کردن آن نداشتم، چرا که وظیفه‌ام‌ بود در این شرایط سخت کمک کنم. وقتی مدیران باشگاه استقلال در این شرایط سخت تلاش می‌کردند و جواد نکونام با تمام دشواری‌هایی که وجود داشت ماند و به خاطر هواداران جنگید من هوادار باید قدمی بر می‌داشتم.

این قرارداد باعث شد خیلی اتفاقات خوب بیفتد؟

خداوند بزرگ را شکر می‌کنم که حضور ما باعث اتفاقات مثبت شد، اخباری که از داخل مجموعه تیم دریافت کردیم حکایت از این داشت که همکاری موبایل موسوی با باشگاه استقلال باعث شد خیلی از دغدغه‌ها و مشکلات مالی باشگاه استقلال کم شود، پرداختی‌ها شکل منظم‌تری به خود بگیرد، بدهی‌هایی به برخی از بازیکنان نظیر کوین یامگا و مهرداد محمدی از گذشته وجود داشت که برطرف شد، شاید جالب باشد بدانید ما توانستیم در کاهش سقف قرارداد نیز کمک حال باشگاه بزرگ باشگاه استقلال باشیم.

رقم این قرارداد چقدر است؟

مبلغ قرارداد موبایل موسوی با باشگاه استقلال دلی بود، یعنی به خاطر همان عشق و علاقه‌ای که به استقلال جود داشت مبلغی را در قرارداد نوشتیم که خیلی بیشتر از عرف بود، دلیل ما این بود که بخواهیم بحث اسپانسری را مطرح کنیم، هدف ما کمک بود، کمک به باشگاهی که میلیون‌ها هوادار عاشق دارد که از بام تا شام تمام آرزوها و رویاهایشان را در رنگ آبی و مستطیل سبز جستجو می‌کنند، به طور معمول اگر اسپانسری در هنگام عقد قرارداد درصد تعیین شده‌ای را پرداخت می‌کنند ما این کار را انجام ندادیم، اگر باید ۳۰ درصد به حساب باشگاه واریز می‌کردیم به جای آن ۷۰ درصد پرداخت کردیم، برهه سختی بود.

از چه نظر؟

در آن برهه زمانی اختلاف کوچکی بین مدیریت و سرمربی وجود داشت، این اختلاف به خاطر مسائل مالی بود وگرنه این دو عزیز یعنی علی خطیر و جواد نکونام اختلاف شخصی که با یکدیگر نداشتند، هدف آنها مشترک بود و هر دو به چیزی جر سرافرازی و کامیابی استقلال فکر نمی‌کردند و نمی‌کنند، ما می‌خواستیم آرامش و اتحاد برقرار باشد که در حد توان خود گامی در این راه برداشتیم.

استقلال نتایج خوبی گرفته است؛ این همدلی جواب داده است.

استقلال چند پیروزی پشت سر هم را کسب کرده است، در اصفهان شانس با استقلال یار نبود وگرنه آبی‌پوشان باید به پیروزی رسیده و سه امتیاز کامل مسابقه را به نام خود ثبت می‌کردند، هر چند من اعتقاد دارم نتیجه تساوی  در اصفهان بد نیست، این تیم در فصل جاری نتایج خوبی کسب کرده است، همین ذوب‌آهن در تهران با گل آفسایدی که در دقیقه ۹۴ وارد دروازه‌اش شد به تساوی رسید و از پیروزی و سه امتیاز کامل محروم شد، شرایط استقلال خوب است و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و بتوانیم در این فصل قهرمان لیگ برتر شویم.

شما در شرایطی به استقلال کمک کردید که دنبال پست و مقام نبودید، برخی‌ها در این باشگاه بودند که برای گرفتن پول خود روزشمار سود گذاشته بودند؟

من یک هوادار هستم و به عنوان هوادار وارد باشگاه استقلال شدم، دنبال سمت گرفتن یا پست و مقام نبودم و نیستم، اینکه بخواهم و بگویم حالا که حامی مالی استقلال را بر عهده گرفته‌ایم باید سمتی برایم در نظر گرفته شود وجود نداشت، بعد از اینکه قرارداد بستیم باشگاه استقلال چند باری لطف کرد و بلیت سی‌آی‌پی برایم فرستاد اما من همیشه همانجایی می‌روم که پیش از آن حضور داشتم، در جایگاه تماشاگران کنار هواداران عزیر استقلال می‌نشینم و تیم محبوبم را تشویق می‌کنم. هوادار هستم، نه سمتی می‌خواهم، نه وقت آن را دارم.

باشگاه پرسپولیس نیز به شما پیشنهاد همکاری داد، درست است؟

بعد از اینکه با باشگاه استقلال قرارداد امضا کردیم صحبت‌هایی زده شد که با باشگاه پرسپولیس نیز همکاری کنیم، حتی در سه روز مختلف هماهنگی‌هایی انجام دادند که نشست مشترکی صورت بگیرد اما من نرفتم، گفتم فقط می‌خواهم حامی مالی استقلال باشم.

برخی‌ها بابت این همکاری انتقاد کردند.

دوست ندارم از برخی اتفاقات حرف بزنم، بعد از اینکه با باشگاه استقلال قرارداد بستیم پیشنهاداتی مطرح شد که خارج از عرف بود!

چه پیشنهاداتی؟

برخی از خبرنگاران و افرادی که در فضای مجازی حضور دارند تماس گرفتند و گفتند حالا که شما وارد فوتبال شده‌اید باید با ما همکاری کنید در غیر این صورت اخباری را علیه شما منتشر می‌کنیم که برایتان بد شود، برخی پیج‌ها با موبایل شخصی من تماس گرفتند که برایم عجیب بود چطور این افراد به شماره خصوصی‌ام دسترسی پیدا کرده‌اند، آنها تهدید می‌کردند که باید با ما همکاری کنید وگرنه برایتان اخبار منفی منتشر می‌کنیم.

پاسخ شما به این باج‌خواهی چه بود؟

جواب من مشخص بود، هرگز این همکاری صورت نخواهد نگرفت، من به تمام آنها گفتم به عنوان یک هوادار ورود کرده‌ام و اگر نیازی به تبلیغات داشته باشم در پیج شخصی‌ام این کار را انجام خواهم داد، پیجی که نزدیک به ۲ میلیون فالوور دارد، این موضوع حتی به برخی از رسانه‌های معاند خارج از کشور نیز کشیده شد، یکی از پیشکسوتان باشگاه استقلال به نام محمد تقوی حرف‌هایی زدند که درست نبود، او به عنوان یک ورزشکار باید از یک بنگاه اقتصادی شخصی که وارد ورزش می‌شود تشکر کند ، نه تنها این کار را انجام نداد بلکه تخریب انجام دادند، رسانه‌های خارجی دنبال این هستند که بر خلاف منافع و مصالح ایران و ایرانی عمل کنند، تعجب ما از فردی بود که سابقه حضور در باشگاه استقلال را داشت، پیج‌های دیگر نیز که نتوانسته بودند از موبایل موسوی باج بگیرند از رسانه‌های بیگانه و معاند تبعیت کردند، اما هواداران عزیز استقلال سنگ تمام گذاشتند و حمایت مردانه‌ای از ما داشتند.

به طور حتم از مطالبی که درباره تخفیف‌هایی که برای هواداران استقلال گذاشته‌اید بیان می‌شود باخبر هستید، خودتان در این باره حرف می‌زنید.
فعالیت‌های اقتصادی من در حوزه‌های گوناگون است و گزینه‌های دیگر اقتصادی وجود دارد که مشغول به کار هستم، فعالیتی که در حال حاضر رسانه‌ای شده است موبایل نام دارد و اگر من بخواهم در این باره به شما توضیح بدهم باید بگویم، الان پلن‌های اقتصادی و تبلیغاتی باید مطابق‌ روز باشد،

پیش از این در هایپرمارکت‌ها، پاساژها و دیگر مراکز خرید به عنوان جایزه و برای جلب نظر مردم یک دستگاه پژو ۲۰۶ می‌گذاشتند و قرعه‌کشی می‌کردند، ما بودجه تبلیغاتی را وارد حیطه کاری خودمان کردیم، بدین صورت که روی کالاهای محدود (یکی دو کالا) تخفیف قرار  دادیم و در قبال آن مشتری جذب می‌کنیم، مشتریان ثابت و وفادار خود را حفظ می‌کنیم و از این طریق کالاهای دیگر خود را می‌فروشیم، در دنیای اقتصاد و تبلیغات یک کار حرفه‌ای را انجام دادیم، ما آمدیم تبلیغات خودمان را گسترش دادیم و فالوورهایمان را افزایش دادیم، مشتریان ما به اندازه کافی استقبال کردند و طبیعی است، کار عجیب و غریبی انجام ندادیم، ما نیامدیم اگر پنج هزار کالا داریم روی تمامی این کالاها تخفیف بگذاریم، ما روی پنج هزار کالا که شاید تعداد آنها چندین میلیون کالا باشد روی چند کالا تخفیف ویژه گذاشتیم، آنهم روی تعدادی محدود که زیر ۱۰۰ تا باشد تخفیف گذاشتیم که طبیعی است. ما چون واسطه‌ها را حذف و به صورت مستقیم واردات می‌کنیم باید قیمت‌هایمان با بازار افزایش داشته باشد.

به این فکر می‌کنید که این همکاری ادامه پیدا کند؟

تا جایی که بتوانیم به استقلال کمک می‌کنیم، همانطور که گفتم عاشق استقلال هستم، با بردهایش تا یک هفته می‌خندیم و اگر خدای ناکرده شکست بخورد اعصابمان به هم می‌ریزد، من بعد از اینکه استقلال مقابل ذوب‌اهن به تساوی رسید دیگر نتوانستم به کار ادامه بدهم و به منزل رفتم. اگر هر کاری بتوان انجام دهم که باعث موفقیت استقلال شود از آن دریغ نخواهم کرد.

برای قهرمانی استقلال برنامه‌ای دارید.

یک برنامه ویژه، یک جشن با شکوه، یک کار فوق‌العاده انجام خواهیم داد که همه از تماشای آن لذت ببرند، برای آن روز شیرین لحظه‌شماری می‌کنیم.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=34424

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.