روشن: فرهاد فکر کند یزدانی و مرادمند مصدوم شده‌اند | آوای استقلال
3
مجیدی باید با وریا حرف می‌زد، نه اینکه اخراجش کند

روشن: فرهاد فکر کند یزدانی و مرادمند مصدوم شده‌اند

  • کد خبر : 20997
  • ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹
روشن: فرهاد فکر کند یزدانی و مرادمند مصدوم شده‌اند
روز گذشته با وجود اینکه اهالی فوتبال حدس می‌زدند یزدانی و مرادمند برای حضور در بازی با فجر اجازه نداشته باشند، اما باز هم هنگامی که مجیدی رسماً اعلام کرد این دو بازیکن را ندارد، هواداران استقلال شوکه شدند و عامل اصلی این حذف را شیطنت تیم رقیب یعنی پرسپولیسی‌ها می‌دانستند.

به گزارش آوای استقلال، حالا در بازی امروز، فرهاد چهار دفاع خود یعنی مرادمند و یزدانی را به دلیل خدمت سربازی هستند، وریا را به دلیل اخراج و دانشگر را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.
مجیدی باید فکری به حال خط دفاعی خود کند که تا این لحظه بهترین آمار را در لیگ داشت. در مورد اتفاقاتی که طی چند روز گذشته تیم استقلال را تحت تأثیر قرار داد با حسن روشن پیشکسوت این تیم صحبت کردیم.
مرادمند و یزدانی که بهترین مدافعان لیگ هستند به دلیل خدمت سربازی از استقلال حذف شدند و این شوک بزرگی به استقلال وارد کرد. به نظر شما می‌توانند مشکل سربازی این دو بازیکن را حل کنند؟
نمی‌توانند این مشکل را حل کنند. قانون، برای همه قانون است. اما سؤال اینجا است که مگر استقلالی‌ها از قبل نمی‌دانستند این دو بازیکن چنین مشکلی دارند. یعنی نمی‌توانستند برای آنها فرجه بگیرند؟ خیلی کم لطفی کردند و الان دودش در چشم استقلال می‌رود.
اینطور که گفته می‌شود این شیطنت از جانب پرسپولیسی‌ها بود!
همیشه یک کلاغ را می‌توانند چهل کلاغ کنند، اما صفر کلاغ را نمی‌توانند به چهل کلاغ تبدیل کنند. حرف من این است که باشگاه استقلال روزی که با این دو نفر قرارداد بست آیا نمی‌دانست که آنها مشمول خدمت سربازی می‌شوند؟ اگر نمی‌دانست که فاجعه است اما اگر می‌دانست و کاری انجام نداد که اهمال‌ کاری بزرگی انجام داده است.
در غیاب این دو بازیکن استقلال ضربه بزرگی می‌خورد؟
خیر، ضربه نمی‌خورد. استقلال که دو تا مدافع ندارد. شما در نظر بگیرید اینها سرباز نمی‌شدند و یکدفعه وسط مسابقات مصدوم می‌شدند، آن وقت استقلال باید چکار می‌کرد. یک فصل، سی بازی است و باید کادرفنی فکر تمام فصل را بکند.
استقلال علاوه بر دو بازیکن سرباز یک اتفاق حاشیه‌ای دیگر نیز طی این چند روز داشت و آن هم اخراج وریا بود! نظرتان در مورد اخراج کاپیتان استقلال چیست؟
اخراج نشد و او را به باشگاه سپرده‌اند و بعد هم دقیقاً نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است.
گفته می‌شد یکی از بازیکنان تکل زده، غفوری ناراحت شده و تمرین را ترک کرده. در پی این اتفاق مجیدی وریا را اخراج کرده است!
اگر این اتفاق باشد که مجیدی اشتباه کرده‌ وریا را اخراج کرده است. مجیدی باید با کاپیتان تیمش صحبت می‌کرد. بعد هم نباید این اتفاق رسانه‌ای می‌شد. مگر آدم مسائل داخل خانه‌اش را فریاد می‌زند؟!
پس معتقدید مجیدی اشتباه کرده؟
بله. باید این مشکل را همانجا حل می‌کرد تا در این شرایط رسانه‌ای نشود.
استقلال در بازی امروز چهار مدافعش را ندارد!
همانطور که گفتم یک مربی باید از ابتدای فصل فکر همین مسائل را بکند. من می‌گویم در این شرایط پس نیمکت‌نشین‌ها چکاره هستند؟ بعد هم بازیکنانی مثل روزبه تجربه دارند و می‌توانند به تیم استقلال کمک کنند.
خیلی‌ها معتقدند استقلال با وجود صدرنشینی اما خوب بازی نمی‌کند!
اصلا مهم نیست. خوب بازی کند و نتیجه نگیرد خوب است؟ همین که صدرنشین است و در نهایت بتواند قهرمان شود، کافی است.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=20997

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.