روح سلطانی فر در کالبد آجورلو! | آوای استقلال
2
استقلال در محاصره پرسپولیسی ها

روح سلطانی فر در کالبد آجورلو!

  • کد خبر : 26235
  • ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲
روح سلطانی فر در کالبد آجورلو!
در دولت روحانی شخصی به عنوان وزیر ورزش کشور منصوب شد که هیچ هدفی جز جبران عقب ماندگی های تیمش در آمار و رساندن پرسپولیس به افتخاراتی که حداقل کمبود افتخارات آسیایی را در پوشش خود پنهان کند کاری نداشت.

به گزارش آوای استقلال، کل ورزش یک طرف گوشه تاریک برنامه های او و فوتبال در یک طرف که آن‌هم کل تیم های لیگ یک طرف و پرسپولیس محبوبش یک سو!
او اوقاتی که می‌دید تیمش با ضرب و زور داوری هم نمی‌تواند نتیجه مطلوب را حاصل کند، مانع را به کل از سر راه برمی‌داشت.
مانند ماجرای سوپر جام که قطعا اهالی فوتبال می‌دانند مامور مخصوص حاکم بزرگ مسعود سلطان، سعید فتاحی چگونه تاریخ سوپر جان را در زمان حضور استقلال در اردوی ترکیه، تعیین کرد و حتی برای اینکه استقلال اردو را نیمه کاره رها نکند در جلسه تعیین تاریخ، اعلام شد که استقلال به دلیل عدم حضور در مسابقه بازنده اعلام می‌شود.
هر چند بعدتر که شدت اعتراض هواداران پرشور استقلال زیاد شد و حتی شکایت به فیفا بردند با کمک باند مافیایی رسانه تمام اسناد مربوط به چنین رسوایی بزرگی اعم از خبر تعیین تاریخ سوپر جام، بازنده اعلام کردن استقلال پیش از زمان برگذاری مسابقه و تمام مصاحبه مسئولین در این خصوص را از سایت ها و خبرگزاری ها حذف کردند تا cas نتواند با استناد به آنها، رای صادر کند!
حالا یکی از عوامل اصلی قهرمانی های پدرانه پرسپولیس توسط آجرلو به استقلال آمده است او اما هرگز یک از هزار توانایی خود را در استقلال نشان نداده چرا که ذاتا او آدم کار بلدی نیست و اصولا کاری بلد نیست جز شارلاتان بازی و هوچیگری که آن‌هم به پشتوانه سلطانیفر قدرت انجامش را داشت.
هواداران بی صبرانه منتظر اعلام اخبار خوب نقل و انتقالات بودند اما سدی به نام سعید آجورلو که تصمیم گیرنده شماره یک نقل و انتقالات استقلال است، بنا به میل شدیدا متمایل به پرسپولیس نفر جذب کرد و نفرات را فراری داد از جمله وریا محبوب دل میلیونها ایرانی را !
آجورلو حالا به این جمع امیر سلطانی را هم اضافه کرده مردی که سودای مدیریت در پرسپولیس را داشت.
سردار آجورلو دست استقلال را آن‌هم در پست های کلیدی و تاثیر گذار با به کار گماشتن افراد پرسپولیسی بسته و این تیم پر طرفدار را به سمت اضمحلال می‌کشاند.
آنهم تعمدا وگرنه چه کسی است نداند طرفدار متعصب رقیب هرگز نمی‌تواند برای تیم مقابل فرد مفیدی باشد و قطعا در دوران حضورشان جز خرابکاری برای تیمی که در آن مسئولیت دارند در جهت خدمت به تیم مورد علاقه اش کاری نخواهند کرد!
سلطانی فر گویی در کالبد آجورلو حلول کرده است.
راهش توسط سردار ادامه دارد و پروژه نابودی استقلال که در دوره وزارت او کلید خورد، توسط مدیرعامل استقلال در حال تکمیل است شاید تا پایان استقلال نزدیک باشد با این اقدامات مهندسی شده !

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=26235

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.